Skip to content

AUTOR NECUNOSCUT la Antena 1

8 Ianuarie 2008

Aseara, 7 ianuarie 2008,  a fost prima editie a emisiunii Autor Necunoscut http://www.antena1.ro/index.php?page=show&id=98  , la Antena 1.botez-vedeta.jpg

Astept comentarii..   :))

Cristi

5 comentarii leave one →
  1. dana permalink
    22 Ianuarie 2008 11:14 pm

    Buna seara, felicitari pt emisiune! In sfarsit te vad pe un post national in plina audienta, ma bucur sincer pt tine si tine-o tot asa.

  2. mihai permalink
    11 Februarie 2008 1:23 pm

    Buna ziua. urmaresc mult emisiunea autor necunoscut,e interesanta.asi dori sa pot vorbi si eu cu dl.CRISTIAN BOTEZ,sai relatez o crima ramasa cu A N de doi ani de zile,in care nu sa aflat adevarul si nu sau gasit faptasii nici azi,deoarece procurorii nu siau facut bine treaba.cazul este extrem de interesant si asi vrea sa fiu contactat de cineve din aceasta emisiune 0726308798

  3. Camelia Csiki permalink
    19 Februarie 2008 11:06 pm

    la cat mai multe! multa bafta! felicitari! ma bucur pentru tine. imi pare rau ca n-am vazut-o, dar le voi urmari pe celelalte.

  4. Sandu Elena Cristina permalink
    24 Aprilie 2008 7:52 am

    Catre domnul Cristian Botez
    Imi doresc, sa pot lua legatura cu domnul Cristian Botez, dar nu cunosc o adresa de mail a dumnealui sau o alta alternativa de comunicare prin care sa-i pot transmite si comunica despre subiectul pentru care indraznesc sa-l deranjez. Consider ca trebuie sa detaliez o desriere a mea si bineinteles sa argumentez de ce fac apel la domnul Cristian. Cu toate ca sunt convinsa de faptul ca datorita meseriei pe care o detine timpul a devenit inexistent pentru dansul, precum si pentru multi dintre noi, il ROG cu TOT RESPECTUL daca e posibil sa imi trimita o adresa de mail pe care sa-i pot detalia situatia pentru care apelez. Asadar ma numesc Sandu Elena Cristina am 25 de ani si sunt din Bucuresti lucrez la Arhiva Nationala de Filme pe postul de redactor. Lucrez in aceasta institutie de doi ani si in prezent sunt studenta la Universitatea Spiru Haret la facultatea de Filosofie si Jurnalism din Bucuresti. In concluzie imi doresc sa pot lua legatura cu domnul Cristian Botez am lasat adresa mea de mail pentru eventualitatea in care dumnealui va dori sa comunice cu mine. Cu MII DE MULTUMIRI SI RESPECT DEOSEBIT Sandu Elena Cristina.

  5. 19 Iunie 2008 2:33 pm

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Talcahuano!!

Lasă un răspuns

