Skip to content

Jurnal de vânătoare – episodul III

7 Decembrie 2008
5 comentarii leave one →
  1. 10 Ianuarie 2013 8:18 am

    e la secret?

    • 12 Ianuarie 2013 3:44 pm

      Ce anume? ?

      • 13 Ianuarie 2013 5:33 pm

        Postarea.Nu e nimic scris.E scris cu cerneala simpatica?

        • 14 Ianuarie 2013 3:07 pm

          aaa! Acum am văzut… Nu-mi explic!! Dar am forma printată!🙂

          • 10 Ianuarie 2014 6:04 pm

            Sa nu cumva sa o deconspiri! Eu i-am dat 5 stele!😉 Celelalte postari merita ,asa ca.. de ce nu?

Lasă un răspuns

