Skip to content

16 August 2009

Salut!

…dupa ceva vreme. Nu stiu daca v-am spus, dar urmatorul termen in procesul cu deştepţii de la Adevărul va fi pe 7 octombrie. Domnişoara avocat care îi reprezintă a adus niste acte noi la dosar in care Holdingul spune că ar fi iniţiat procedura prin care să mi se dea banii cuveniţi din sporurile pe care nu le+au respectat la timpul lor. La fiecare săptămână scutur delicat cardul şi nu se aude nimic. Se mişcă greu băieţii… sau chiar deloc. In fine… E o chestiune de ordin secundar.  Altceva m-a intrigat din cele depuse la dosar. Este vorba de un referat semnat de fosta mea şefă de secţie, Simona Ionescu(odinioară eram în relaţii foarte bune), prin care spune că într-o anumită zi (din perioada care a urmat rezilierii contractului meu de drepturi de autor, dictată de R. Corneţeanu) am lipsit nemotivat din redacţie. Mi-a lăsat un gust amar chestia asta… Mi-am aminitit doar de vremurile in care făceam echipă, la Evenimentul zilei cu Silviu, soţul Simonei(semna „Paul Tudoran”) şi când mă suna omul, de multe ori, să-mi zică mersi după ce îi apărea semnătura la vreo anchetă sau la vreun reportaj pe care îl făcusem singur… Dar astea sunt lucruri perisabile, nu?🙂

Şi, altă chestie! Pe referatul respectiv apare şi o rezoluţie -nu am recunoscut semnătura, dar este vorba, desigur, despre vreun şef…Corneţeanu, Halpert sau Cristi Stancu- şi rezoluţia spune aşa: „Oana, ştii despre ce caz e vorba!”…Oana fiind simpatica tipă care conduce serviciul de Resurse umane… Quod erat demonstrandum!

Anyway! Mai vorbim pe tema asta după teremenul din octombrie. Până una alta, imi voi relua postările mai relaxate… De genul „jurnalelor” pe care le public în fiecare lună în revista FEMEIA… Dar şi alte chestii..

Apropo… tot am vrut să mă bag şi eu în seamă cu nişte comentarii despre codul ziariştilor (sau cum îi spune) elaborat/scris/compilat/creat de G. Cartianu..o mică introducere! Mă ştiu cu Grigore de la începutul anilor 90 dar nu cred că am schimbat zece vorbe cu el. Mai mult am vorbit cu Liliana, soţia lui -o femeie de o delicateţe şi o cumsecădenie deosebite, cu care am fost coleg prin 1999 la Informaţia de prânz a lui Adrian Sârbu.

 Pe Cartianu l-am întâlnit prima oară când eu eram la România liberă, iar el la EVZ  Grigore se ocupa de înscrierile la prima ediţie a Cupei presei la fotbal… M-am dus atunci în redacţie la el cu Claudiu Hârceagă(nu are rost să-l prezint pe om…ziariştii purii ştiu despre cine e vorba)…  Şi cam atât…La Adevărul, în patru luni, ne-am salutat de două ori… Si eu sunt un tip f.f.f  prietenos!🙂

Aaaa! Să nu uit! Atunci, în 1993, parcă,  i-am rupt pe ăia de la Adevărul cu 5-0! Iar eu am dat două goluri…🙂

Dar vroiam să spun ceva despre „Codul lui Cartianu”..La câteva zile după ce l-a popularizat prin redacţie, a băgat o chestie într-un editorial de-al lui… zicea că nu-ştiu-cine „a prăduit” nişte bani … ceva de genul ăasta… E o confuzie pe care mulţi o fac… „A prădui” nu este tot una cu „a prăda”. „A prădui” înseamnă „a sifona, a da în gât, a turna…”… Desigur, există şi o portiţă. DEX-ul spune că „a prădui” înseamnă şi a cheltui fără rost, a risipi…  Dar asta nu e o scuyă pentru confuzie… Nu e mare lucru, dar îmi stătea pe creier. Şi nu e un atac(nici nu are cum să fie, un astfel de lucru minor) la Cartianu…

Adică şi marii maeştri mai greşesc! Sau cum zicea cineva „Şi zeii se cacă!”

Keep smiling!

 

PRECIZARE!

NU am timp de corectura la litera!!! In acelaşi timp lucrez la un grătar!!!

Hai noroc!

2 comentarii leave one →
  1. Inca unul... permalink
    30 Septembrie 2009 10:14 pm

    Bafta la proces! Iti tin pumnii din toata inima.

    • 1 Octombrie 2009 6:02 am

      Multumesc!🙂

Lasă un răspuns

