Skip to content

Procesul cu şmecherii de la Adevărul

9 Octombrie 2009

Da. Exact! Pe 7 ( uite, alaltăieri, cum ar veni) am avut cel de-al treilea termen în procesul pe care îl am cu alde Adevărul Holding… Ştiţi voi… Răzvan Corneţeanu şi gaşca.

„Adevăreii” s-au scărpinat puţin(sau l-au scărpinat pe jupân Dinu Patriciu) şi mi-au virat şi mie nişte „bulioane” în cont. Un fleac. I-au dat atac lui nea Dinu, probabil, la banii de trabucuri(cum ar zice amicul Tiberiu Lovin, www.reportervirtual.ro). Trabucurile dintr-o singură zi, vreau să zic.

Altminteri, distracţia merge mai departe. Următorul termen va fi pe 17 noiembrie. Subiectul? Tot „hărţuirea morală la locul de muncă”.

Şi… staţi pe-aproape. Revin, puţin mai târziu(dar tot azi) cu nişte chestii simpatice despre subiectul „Gina Vişan vs. Adevărul H.”. Cum care Gina Vişan!? Fata care a lucrat la corectură, la Adevărul şi pe care slugile lui Corneţeanu au dat-o de tocul uşii de la intrarea în redacţie. Just stay around! ; )

PS: Cazul a fost preluat de un avocat familiarizat cu „sistemul” practicat in trusturile de presa si care mai apara si alti ziaristi, tot in litigii de munca. http://www.avocatexpert.ro

One Comment leave one →
  1. Cristiana Mitroi permalink
    15 Octombrie 2009 8:08 am

    URAAAAAAAAAAA MA BUCUR SI EU I-AM EXECUTAT SILIT SI DE SARBATORI ASTEPT MOSUL PE ALTE MELEAGURI CU BANII DE LA DINUTZU SI AI LUI…..URA GOOOOOO GOOO MY FRIENDS…SE POATE. FELICITARILE MELE. SA-I HALIM DE BANII SI DE CHILOTI. :))))

Lasă un răspuns

