Skip to content

Povestea lui Sorin Roşca Stănescu şi a lui „Stropeşte-mă pe burtă”

13 Noiembrie 2009

 Am urmărit şi eu, desigur, scandalul cu Macovei, Roşca Stănescu (aka Naşu) şi Bogdan Chireac. Şi n-am fost deloc surprins de combinaţia dintre ultimii doi. Naşu, se ştie, deţine titlul de excelenţă în materie de astfel de manevre.

Il cunosc de când am intrat în presă. Din 1991, de la România liberă, şi am fost şi martor la momentul( în 92 sau 93) când a fost deconspirat ca (fost)securist. Am mai fost, apoi, din nou colegi la Ziua, în 95 şi 96. Mă rog, el conducea ziarul. Eu eram la Investigaţii, împreună cu Sorin Ovidiu Bălan, Răzvan Savaliuc, Cosmin Barbu, Elena Oprea. In perioada aceea am început să aud, să aflu cum reuşea SRS să atragă publicitate şi reclame în ziar(într-o formă sau alta) de sute de mii de dolari. Ţin minte o campanie de anchete în care ţinte erau doi PDSR-işti: unul Rizescu şi Georgian Pigulea. Parcă. Vreme de vreo două luni politicienii, altminteri nişte combinatori notorii, au fost tocaţi şi tăvăliţi prin ziar. Apoi, după vreo săptămână de linişte, descopăr în ziar, în colţul de jos al aproape fiecărei pagini, câte o poză cu fiecare dintre cei doi, sub care scria: „Rizescu(Pigulea), un bun român, un bun creştin”. Fără alte comentarii!

Dar Roşca Stănescu avea şi accese morale. Ia, fiţi atenţi! Era pe vremea când erau la modă reclamele cu „sunt fierbinte! suna-mă la 89.89…”. Vine Naşul, într-o zi, în redacţie(fusese plecat din ţară, pentru câteva zile) şi găseşte ziarul plin de poze cu gagici goale sub care scria: „Sunt fierbinte! Stropeşte-mă pe burtă! Sună la 89.89…”. Sorinache a făcut o criză de nervi teribilă.

One Comment leave one →
  1. 14 Noiembrie 2009 2:50 pm

    „Headline-ul” original era asa: „Da-mi-o sus, da-mi-o jos, stropeste-ma pe burta!”

Lasă un răspuns

