Skip to content

Cum m-am iubit eu cu Evelyn Badea

17 Noiembrie 2009

Asist(e trecut de miezul nopţii) la emisiunea amicilor mei Dan Capatos şi Mircea N.  Stoian. „Un show pacatos”, desigur.

O cearta teribilă, extrem de vocală (Nikita ar fi fost bagată sub masă în iureşul ăsta) între „divele presei mondene”, după cum titreaza pe ecran. De fapt, nu stau cu ochii ţintă la tv. Mai scriu, mai sorb din cafea. Motanul meu, Jonsey, atârnă moale pe braţul fotoliului. In ciuda scandalului care trece  sticla, în casă atmosfera e caldă, plăcută, molcomă. Lemnele troznesc în şemineu.  Mă rog, n-am şemineu, dar îmi place cum sună chestia asta. 

In studio  Evelyn Badea, o veche amică şi colegă pe la diverse publicaţii(ne ştim de ani de zile), polemizează cu o ziaristă care nu arată rău. Zic eu, la ora asta târzie. Şi nu mă gândesc la proba cu duşul!. Brunetă, cu breton şi o gură care îmi aprinde şi mai mult interesul pentru emisiunea lui Capatos(mărturiesc că mi-aş fi dorit să o aud, o singură dată măcar, pe această domnişoară facând MIAU!). Ioana Popescu o cheamă pe fată, dar nu am reţinut pe unde scrie (am înţeles că e chiar redactor şef!).

Fetele se încing şi înţeleg că disputa are ca subiect cuplul Sabin Ivanov/Simona Pătruleasa. Evelyn o face varză pe Ioana, dar Ioana zgârie şi ea. Inchid o clipă ochii şi, printr-un exerciţiu de imaginaţie, mi le închipui pe cele două într-o confruntare electorală, într-o cursă pentru preşedinţie.

Sunt trezit la realitate de glasul Ioanei, care ţipa la Evelyn. „Când te dădeai tu la Cristi Botez şi îi puneai mâna pe piept. Şi ai fost la el acasă. Şi el era însurat!”. Sar ca ars. Să-nnebunesc! Ce treabă am în chestia asta? De unde ştie puştoaica asta de mine?

Prietena mea, care lucra la un dosar(e avocat) îşi aţinteşte brusc privirea asupra mea. Motanul ridică şi el, interesat brusc de subiect, capul. N-am ce să justific. Mă ştiu cu Evelyn de mai bine de zece ani. Cu ani în urmă, când eram colegi la ziarul CAPITALA, în glumă a ieşit vorba că ne placem. Chestia asta o susţinea şi Capatos, dar numai în glumă. Aşa cum o face el,de obicei, în legătură cu orice subiect. Iaca poznă! Au început să sune telefoanele. Cristi Burcioiu, de la Libertatea, e pus pe caterincă. Un alt prieten, şi văr al prietenei mele, intră pe mess cu ea şi o întreabă daca ştia că mi-o trag cu Evelyn. Eu râd şi încerc să par convingător. Motanul cască, însă, plictisit. El ar vrea să se uite la emsiunea aia cu peşti în acvariu(N24).

Mă salvează Capatos, care bagă publicitate. La revenire însă, Evelyn o trânteşte. „Cristian Botez, dacă vrei să ştii, nici nu are casă!”.  Iată-mă şi homeless!. „Cristian Botez stă de zece ani la o fată”. Băi, nene! Bine că nu m-a plasat la vreun azil.

Burcioiu, care altădată sforăia la ora asta, mă sună şi îmi spune : „Băi, n-auzi! Poate te sună mâine unii de la vreo Imobiliară, induioşaţi de ce a spus Evelyn, şi îţi dau vreo casă. Ca să te simţi tu bine. Să nu mai duci gagicile prin boscheţi!”. Tipul se amuză teribil, n-am ce să-i fac.

Evelyn, mulţumesc şi te iubesc. Aşa ca să ştie şi Ioana(care n-a facut MIAU).

Explicaţii foto:

1. Evelyn Badea înşurubând nişte flori într-o frapieră.

2. Coperta romanului „Fiesta”, de Ernest Hemingway. In planul doi, Ioana Popescu. Fără nicio legătură cu romanul.

22 comentarii leave one →
  1. oana permalink
    17 Noiembrie 2009 2:51 am

    m-am amuzat teribil si acum si mai devreme… dupa emisiunea lui capatos am dat si eu un search pe google, sa vad cine este aceasta evelyn si implicit aceasta ioana si uite ca am dat si de blogul tau… imi place cum ai tratat discutia dintre aceste doua domnisoare sau ma rog doamne, inca nu m-au lamurit..

  2. Lara permalink
    17 Noiembrie 2009 7:04 am

    oricum Evelyn e o dulce ,e o adevarata doamna..fata de parasuta aia care habar nu are sa scrie corect romaneste.
    trebuia sa intri si tu in direct…..sai fi inchis gura …

    • 22 Noiembrie 2009 10:34 pm

      draga Lara, multumesc mult pentru apreciere, nu te stiu, dar daca intri sa citesti ce scrie dragul meu Cristi Botez, atunci esti o fata buna ca si el….
      Cristi STIE sa fie un prieten adevarat, asa cum putini mai stiu astazi.
      Multumesc mult pt vorbele frumoase….si tie si lui va multumesc!

  3. 17 Noiembrie 2009 11:52 am

    salut. pentru ca ai scris asa de frumos, uite special pentru tine, MIAU!😛

    • 17 Noiembrie 2009 11:59 am

      M-am amuzat teribil! Astept continuarea!!!:)

  4. Irealsd permalink
    17 Noiembrie 2009 12:09 pm

    Ar fi fost interesant de urmarit reactiile motanului…Regret ca nu am vazut emisiunea… dar prmit ca o voi urmari pe net!

  5. 17 Noiembrie 2009 3:10 pm

    Precizare f.f.f. importanta:
    Pe acest blog nu vor fi publicate comentariile injurioase, obscenitatile extreme sau atacurile la persoana. Multumesc.

  6. dan capatos permalink
    17 Noiembrie 2009 4:48 pm

    cristi,

    este unul dintre cele mai misto texte pe care le-ai scris. am citit rezumatul tau si mi se pare chiar mai bun decit emisiunea pe care am facut-o. e si asta o realizare. :))

    • 17 Noiembrie 2009 5:24 pm

      Multumesc! Esti boier, ca intotdeauna!
      Daca vrei vreodata supercaterinca cu doi ziaristi purii, suna-i pe Botez si Burcioiu (un fel de Tociu si Palade din Drumul Taberei). :))
      Hai, bafta!

  7. 21 Noiembrie 2009 2:05 pm

    belea!

  8. 22 Noiembrie 2009 10:28 pm

    Draga Cristi,

    Stiu ca esti un tip senzational, am ras cu lacrimi eu si toata lumea de textul tau scris cu mare talent, macar si pentru atat si a meritat sa ma duc la intalnirea cu Miau, cum ii zici tu! TU si bucuria de a auzi o tzara intreaga ca marea ziarista crede ca „Fetito” se scrie cu liniutza, nu zic de cratima, e un termen greu pentru ea.
    Si eu te iubesc, stii asta, te iubesc asa cum iubesc oamenii care au si inima plina de sentimente pentru amici, camarazi, colegi!!! E greu pt una ca Miau sa inteleaga ca exista si altceva decat sex si obsesia pentru el.
    Si vezi ca se scrie IVANOF………asta e altul care nu stie nimic despre notiunea de camaraderie, desi eu i-am dus fratele mai mic si la medicul endocrinolog.
    TE IUBESC DA! TE IUBESC MAI ALES PENTRU CA ESTI BARBAT, NU O TENTATIVA CA ASTIA DE SE VOR LA TV…
    Sarutari Ralucai, iubita ta desteapta, care cred ca a gustat gluma mai ales pentru ca ma cunoaste….

  9. Lara permalink
    28 Decembrie 2009 8:54 am

    Heeeeeei!Acea Lara de mai sus nu am fost eu!Se pare ca toate o iau razna pe aici.

  10. Lara permalink
    28 Decembrie 2009 8:56 am

    Cum nu s-ar incurca boschetii cu locuintele ,daca aparem ca la indigo?
    Serios,acum incep sa miaun de-a dreptul.

    • 28 Decembrie 2009 9:41 am

      Nu mai inteleg nimic!:)

  11. haha permalink
    17 Februarie 2010 12:31 am

    Ioana Popescu cea mai urata femeie din romania si bagatoare in seama,o copiaza foarte mult pe ratata de oana zavoranu..incredibil cat de penibila este aceasta femeie yeac

    • 17 Februarie 2010 2:22 am

      Dar cine e Oana Zavoranu??? :)))

  12. erik permalink
    25 Ianuarie 2011 2:02 am

    Dar cine e Evelyn? :)))

    • 25 Ianuarie 2011 6:26 am

      Ziarista de monden. De vreo 17 ani. Esye invitata pe la diverse emisiuni tv de profil.Fata buna, dar cam vocala!🙂

  13. asiz permalink
    12 Martie 2011 1:46 pm

    Foarte elegant, Cristi! Desi stii ca fata, Evelyn, e cam dusa. Din lipsa de…

    • 12 Martie 2011 6:25 pm

      🙂

  14. 15 Aprilie 2012 5:08 pm

    =)))))))))) DA! MAXIM! Ce sa zic! Ai spus tu tot!

Trackbacks

  1. Ce şmecherii a făcut blogul meu în 2010. Şi… La Mulţi Ani! ;) « CRISTIAN BOTEZ. Reporter Special

Lasă un răspuns

