Skip to content

Evelyn Badea vs. Ioana Popescu, partea a doua. Răzbunarea Dragonului

10 Decembrie 2009

Tel Aviv, 9 decembrie

Abia s-au răcit urnele şi tocmai m-am liniştit şi eu că n-au pus feseniştii mâna pe fotoliul prezidenţial, prin intermediul saltimbancului oligarhilor, Mircea „Big Nose” Geoană, când, iată-mă prins într-o altă teribilă confruntare. Distinsele Evelyn Badea şi Ioana Popescu, ziaristele de monden despre care am mai scris, se încaibără din nou.

Mă trezesc, mai deunăzi, cu un mesaj pe Yahoo de la buna mea amică Evelyn Badea, în care îmi semnalează, prin intermediul unor fotografii, atitudinea, ţinuta, înfăţişarea (nu mi-e foarte clar) Ioanei Popescu. O domnişoară ziaristă despre care, nici acum, nu ştiu foarte multe. Ştiu doar că e redactor şef la Revista Şoc (sper să nu mă înşel), că a ajuns în preajma lui Adrian Mutu (nu ştiu cât de aproape şi în ce postură. Am zis „postură” nu „poziţie”!) şi mai ştiu că a cântat cu Alina Eremia, ziaristă la Click! (mi-a fost colegă şi, sincer, îmi plăcea tare mult de ea!), în trupa Ecstasy mai există?).  Aaa! Şi mai ştiu că e la cuţite cu Evelyn Badea.

Repet, n-am înţels exact ce a vrut să transmită Evelyn prin fotografiile cu Ioana (precizez că mesajul era adresat unui grup întreg de destinatari). E drept, Ioana, în poze, pare cam ameţită. Cam aşa, ca după un joint. In rest, pink electric, cu sânii în vânt, abia ţinuţi în frâu de bluziţă, şi cu buzele ţuguitate a dorinţă. Cred că dacă mă nimeream pe-acolo, cu siguranţă nu rămâneam indiferent! 🙂

Ei, bine! După mesajul Evelynei, a venit, în replică, şi cel al Ioanei. Câteva vorbe răutăcioase, pe care nu am de gând să le reproduc, şi o serie de fotografii cu Evelyn în costum de baie, în mare. Nu ştiu care. (Dumnezeule! Câtă energie pusă în joc ca să pui mâna pe fotografiile personale ale rivalei!) Ioana comentează pozele cu Evelyn şi vrea să comunice că imaginile nu o avantajează deloc. Ioana, mie chiar îmi plac! Evelyn are forme şi orice bărbat ar spune că ar avea pe ce să pună mâna.

Fetelor, zău! Mă distrează la culme confruntarea asta continuă. Ce mai urmează? 🙂 Uite, dacă vreţi, vă invit pe amândouă la o cafea, în oraş. Şi vă împac eu! 🙂

PS: Am primit, tot prin sistemul „mail la grămadă”, un mesaj de la psihologul Mirela Zivari, care îi răspunde, de fapt, Ioanei. Nu reproduc decât ultima propoziţie: „Recomand: post, spovedanie şi respect!”.

Mirela, eu le-aş recomanda, celor două simpatice combatante, sex. Protejat, desigur. Şi tot respectul meu!  🙂

17 comentarii leave one →
  1. xxxxxxxxxxx permalink
    10 Decembrie 2009 3:29 pm

    da da si pilulu albastre

  2. irealsd permalink
    10 Decembrie 2009 3:58 pm

    Dupa o zi de „curatenie generala”, intr-o zi de concediu fara plata (multumiri politicienilor, ca altfel nu mai faceam curatenie de Craciun)si dupa o serie enervanta de imbracat, respectiv dezbracat, culcat, alintat, hranit toate papusile copilului, iata un articol ce ma face sa zambesc.

    Mie d-ra Popescu nu-mi place deloc – mi se pare lipsita de orice urma de feminitate (unii ar putea spune ca este o afirmatie a unei femei geloase pe formele perfect ajustate ale Ioanei). Iar, in ceea ce o prieveste pe Evelyn, ma surpinde ca a intrat in acest joc.

    • 10 Decembrie 2009 11:10 pm

      Evelyn stie foarte bine in ce se baga. Doar lucreaza „pe monden”! 🙂

  3. maia permalink
    12 Decembrie 2009 11:18 pm

    da..Evelyn o uraste pe Ioana, Am asistat la o scena in care mai aveau putin si se paruiau…..rau de tot..Si mai zic ca sunt si ….doamne…

    • 12 Decembrie 2009 11:46 pm

      Buna, Maia! 🙂 Cum adica ai asistat la scena? La tv sau live?

  4. X-man permalink
    23 Ianuarie 2010 6:56 pm

    … Ioana esti prea frumoasa si desteapta sa intri in polemica cu o frustrata:))

  5. DANIELA permalink
    2 Februarie 2010 9:14 pm

    Ioana de rog vreau sa aud piesa aia a ta si a liu Alina:vise si suspine pe net dar nu reusesc scriu numele trupei si nu da ca la alte vedete.Te-rog ajutama scriemi pe adresa mea de messenger:daniela_si_desi@yahoo.es te rog ajutama piesa aia e super.

    • 2 Februarie 2010 10:55 pm

      Daniela ai gresit site-ul! Dra caut eu meodia si o publica, sau cum se zice, aici! 🙂

  6. 14 Februarie 2010 5:59 pm

    http://www.trilulilu.ro/alena2007/61908cd86a90f8

  7. penibil permalink
    15 Decembrie 2010 7:09 pm

    ?prietene cristian, presupun ca si tu esti ziarist.
    cred ca ti-ai dorit de mic, sa ai onoarea de a scrie, genul acesta de articole.
    fascinant. traiasca jurnalismul.

  8. 29 Ianuarie 2011 11:04 pm

    Arătarea în rochie roz e femeie sau reclamă la buda publică? 😀

  9. stefan permalink
    20 Februarie 2011 10:04 am

    doua ne fututa ………..

  10. 20 Martie 2011 2:59 am

    Stefan gravatar draga …..ESTI SAU PROST SAU TERIBIL DE PROST :)))))

    IN CE MA PRIVESTE, STIU CA BARBATII IDIOTI STIU DOAR 2 CATEGORII DE FEMEI CURVE SI NEFUTUTE :)) ! ATAT INCAPE IN TABLA LOR GOALA NUMITA , METAFORIC DOAR, CAP !~!!!

    INSA IOANA POPESCU …………..EHEHEEEEEEEE, AICI DEJA AI O PROBLEMA. TE-A REFUZAT ? NU INTRI IN TOPUL EI ? NU A POVESTIT SI CE GUST ARE SPERMA TA ????? ASTA PRESUPUNAND CA AI ….:))))))

    ASA CA ……….MAI INVATA SA NU TE ARATI MAI IMBECIL DECAT ORICUM ESTI ! :)))))

    CRISTI BOTEZ …..TE PUP SI TE IUBESC ! :))

    • 20 Martie 2011 5:30 am

      Evelyn , si eu te iubesc! 🙂

  11. ZARA permalink
    30 Iulie 2011 8:27 pm

    aceasta evelyn e cu adevarat nebuna …si multi dintre cei din presa stiu asta ,dar o tolereaza sa nu intre in gura ei…dar de ce nu ii fac un bine sa o interneze undeva? uitati-va ce diferenta intre limbajul d ela tv,foarte elevat si cel din postari ,cum jigneste pe toata lumea care nu e de acord cu ea…e doar o mamaica de 60 de ani trecuti,sau cel putin asa arata ,cu o freza comunista si frustrata ca Simona e o frumoasa.NICIODATA nu va putea fi asa cum se crede ea …e doar urata si atat ….si grasa cat o vaca….

  12. 7 Ianuarie 2013 8:58 pm

    Exista si variantele ‘fu–te prost’ sau ‘desf-tute repede.Dar recomand ca si tine ,sex.Da bun. 😀

    • 8 Ianuarie 2013 4:04 pm

      🙂 😉

Lasă un răspuns

