Sări la conţinut

Ludovic Orban se tratează de mahmureală la Realitatea TV

11 decembrie 2009

Bucureşti, 12 Decembrie 2009

De câte ori apare în vreun talk-show tv (de regulă, la Ora de foc, Realitatea TV) Ludovic Orban lasă impresia că se uită, cu disperarea unui rătăcit în deşert, după un chelner. Asta când nu-şi plimbă lasciv privirile pe pulpele Oanei Stancu sau când nu încearcă să se identifice printre siluetele de pe monitorul din faţa sa. Pentru cei mai puţini avizaţi, Ludovic Orban practică politica de multă vreme, de la începutul anilor 90, când a nimerit nu doar uşa democraţiei şi a pluripartitismului, ci şi tocul de la uşă. De aceea şi este aşa de confuz, încât nu ştie  nici acum, vorba cântecului, “câţi metri are căpitanul şi unde se termină vasul”.

L-am văzut pe Ludovic Orban, ieri, pară-mi-se, picotind pe un scaun din studioul tv amintit. Tind să cred că nimerise acolo absolut conjunctural. Şi asta  ca o consecinţă a unei nefericite (pentru el) întâmplări. Localul “la Radu”, de la intrarea în Parcul Herăstrău, din Piaţa Scânteii, era închis.

La un moment dat, trezit din toropeala cauzată de proiectoare şi de lămpile de la camerele de luat vederi, Orban s-a trezit spunând ceva de genul: “Aaaa! Că tot am fost luat în bâză de toată lumea pentru că am zis că Băsescu a fost votat doar de ţigani, beţivi şi curve, am mai aflat ceva! L-au votat şi 80 la sută din puşcăriaşii de la Rahova!”. După care a afişat un zâmbet de parcă tocmai găsise în dulapul de la baie o sticluţă neîncepută de Carmol.

Iată că Ludovic Orban n-a băgat nimic la cap din toate colcoviile la care a participat prin cârciumile pe care le-a colindat. Omuleţul ăsta o ţine din discriminare în discriminare şi o face cu nonşalanţa cu care prietenii săi, ospătarii, îi încarcă notele de plată. Şi, deşi porumbelul care i-a ieşit din gură, s-a găinăţat peste tot în studio, inclusiv pe chelia lui Adrian Ursu, nimeni de acolo nu  avut vreo reacţie.

Uite, tocmai de aceea ,  emisunea asta seamănă, de cele mai multe ori, cu o reuniune a Alcoolicilor Anonimi, unde oricine poate să spună orice cu speranţa deşartă că, la ieşire, s-o îndura careva să-i facă cinste cu o cinzeacă.

7 comentarii leave one →
  1. irealsd permalink
    11 decembrie 2009 11:34 pm

    Pertinente observatii… Cred insa ca o cauti cu lumanarea…

  2. madalina permalink
    12 decembrie 2009 4:19 pm

    Ba eu, sa-ti spun drept, nu cred ca o cauti cu lumanarea, cum spune omul dinainte. Si mai cred, ca e bine ca Dl Orban sa si-o mai ia in freza, ca, ce sa spun, mi-e nu mi-a placut niciodata prestatia lui. Unde m-ai pui, ca e si misogin , pe deasupra.Comentariile dumnealui, (Orban-adica) mi s-au parut de multe ori total deplasate si rusinoase, avand in vedere inaltimea de la care le prolifereaza.Si crede-ma, am incercat, datorita afinitatilor politice pe care le am, am incercat repet, sa fiu ingaduitoare si sa-l disculp uneori. Nenorocita de mine! Pai da’, merita? Asa ca, dragul meu, tu, avand in vedere ca ai talent si pietre, dupa cum spuneam deunazi, da-i tare, ca merita toti, fara exceptie, o piatra, si nu un vot! Sustin cu tarie si semnez: un cetatean oripilat!

    • 12 decembrie 2009 11:49 pm

      Ei, Madalina! Acum trebuie sa o iei si tu mai usor! 🙂 E Decembrie si cred ca ar fi cazul sa mai schimbam putin registrul. O sa dau drumul la niste materiale ceva mai relaxante!

  3. lori permalink
    25 decembrie 2009 9:12 pm

    nu cred ca o cauti cu lumanarea,ai spus un adevar,sincer chiar de is plecat din tara urmaresc prin intermediul netului stirile din tara,urmaresc inclusiv emisiuniule postului de tv mai sus amintint,iar legat de ludovic orban totdeauna a fost un antipatic,pot spune ca din pnl e cel mai antipatic individ,

  4. pistea permalink
    22 ianuarie 2010 10:55 am

    Bai botez, esti un pupincurist irecuperabil.nu stii altceva decat sa-l pupi in CUR pe idiotul de basescu.Putini in tara asta sunt de calibrul si personalitatea lui Orban.voi astia (pupincuristi) nu aveti altceva de facut decat sa criticati pe putinii oameni care au curajul si demnitatea sa-l infrunte pe basescu.

    • 22 ianuarie 2010 11:31 pm

      Bai, baiatule, elegantule! Esti dus cu pluta, ma! Sa-ti intre bine in cap! Sunt ANTIFESENISTI si ANTIPROSTI!
      Iar despre Orban!? Maaaare valoare! :))

Lasă un comentariu