Skip to content

De ce, iubirea mea?

4 Ianuarie 2010

De ce nu suntem doar

Stele căzătoare, iubita mea?

Spune-mi de ce?

De ce nu ne întrecem înot

Cu peştii ca purpura

De-a lungul ţărmurilor, în Tahiti?

De ce, dragostea mea,

Nu eşti tu o dimineaţă africană,

Iar eu, un nor

Ce-aduce ploaia

De dincolo de Kilimanjaro?

Şi, mai ales, de ce,

De ce, iubirea mea,

Am devenit,

Aşa, de-odat,

A unui vis frumos reflexie

Pe-oglinda rece-a unui lac?

6 comentarii leave one →
  1. 4 Ianuarie 2010 1:22 am

    la multi ani

    • 4 Ianuarie 2010 2:01 pm

      La Multi Ani!🙂

  2. carmen permalink
    4 Ianuarie 2010 4:25 pm

    LA MULTI ANI !

    • 5 Ianuarie 2010 1:21 am

      Happy New Year, Carmen!😉

  3. carmen permalink
    4 Ianuarie 2010 4:57 pm

    Sa treci agale printre mii de flori,sa-ti vada ochii tainele dintre culori si sa iubesti din toata inima magia clipelor ce-ti dau fiori.

  4. carmen permalink
    4 Ianuarie 2010 4:57 pm

    ”Sa treci agale printre mii de flori,sa-ti vada ochii tainele dintre culori si sa iubesti din toata inima magia clipelor ce-ti dau fiori.”

Lasă un răspuns

