Skip to content

Elefantul bagăcios şi cum să ajungi moca în Nirvana

24 Ianuarie 2010

Am citit recent, în Libertatea, dacă nu mă înşel, o (altă)ştire de „caleidoscop”, care avea un titlul teribil de simpatic: „S-a născut primul elefant conceput în eprubetă”. Desigur, procesul ştiinţific e banal, nu e aproape nimic senzaţional în chestia asta. Dar chiar şi simpla asociere dintre „elefant” şi „eprubetă” naşte un comic enorm. Auzi! Elefant conceput în eprubetă! Simpatic rău! Iar asta mi-a adus aminte de un alt tilu, de pe a sfârşitul anilor 90, din ziarul Naţional (când era în format mare). Un titlu oarecum cinic, dar de un haz nebun. Era o ştire despre un accident de tren, de proporţii, care avusese loc undeva în India, în care au murit peste o sută de oameni. Iar titlul era: „114 indieni au ajuns în Nirvana cu trenul”!!! Funny, dar groaznic, nu? Cum ar fi să iei trenul de 14.00, din Gara Obor şi să ajungi în Rai. Şi să mai faci şi blatul! Adica sa ajungi moca, acolo… Iar asta, prin jocul conexiunilor, îmi aminteşte o vorbă de duh a marelui regizor, actor şi scriitor american, Woody Allen: „Nu mă îndoiesc că există Viaţa de Apoi. Ceea ce mă interesează, însă, este să ştiu la ce distanţă de oraş este şi până le ce oră e deschis”.

No comments yet

Lasă un răspuns

