Skip to content

Dedicaţie specială 2

25 Ianuarie 2010

Dedicaţie specială For All The Girls I Ever Loved

Şi versurile:

What in the world's come all over me? 
I ain't got a chance of one in three. 
Ain't got no rap, ain't got no line

but if you'll give me just a minute I'll be feelin' fine.

 

I am the one who can fade the heat,
the one they all say just can’t be beat.
I’ll shoot it to you straight and look you in the eye.
So gimme just a minute and I’ll tell you why
I’m a rough boy, I’m a rough boy.
 

I don’t care how you look at me
because I’m the one and you will see
we can make it work, we can make it by.
So give me one more minute and I’ll tell you why

I’m a rough boy, I’m a rough boy.

19 comentarii leave one →
  1. Ana-Camelia permalink
    27 Ianuarie 2010 1:09 pm

    Nu faci o dedicatie si pentru iubirile viitoare? Ca sa ma simt si eu inclusa in dedicatii😉

    • 27 Ianuarie 2010 1:35 pm

      :)) Ba daaa! Ultima, insa (Ded. sp.2), e de avertizare!!!😉

      • Ana-Camelia permalink
        29 Ianuarie 2010 5:02 pm

        Mai degraba o provocare. Intotdeauna au placut baietii duri🙂

        • 29 Ianuarie 2010 6:37 pm

          Zici tu? :))

          • Ana-Camelia permalink
            29 Ianuarie 2010 8:30 pm

            Zic, ca stiu ce zic.M-am mai fript dar tot nu mi-a ajuns😉

            • 29 Ianuarie 2010 10:49 pm

              Suna interesant!🙂😉

  2. Irealsd permalink
    27 Ianuarie 2010 2:25 pm

    Cred ca mai degraba ar trebui sa faci o dedicatie pentru cele care te/au iubit!

    • 27 Ianuarie 2010 2:34 pm

      Cred ca imi deschid un post de radio!!! :))

  3. 27 Ianuarie 2010 2:52 pm

    waw dragut….

  4. ... permalink
    27 Ianuarie 2010 3:28 pm

    Cristi, uite ca revin, nu de alta, dar nu ma pot abtine sa te intreb.. o dedicatie pentru actuala iubita nu faci?? Ca poate asa ne lamurim si noi… si ea ! :))))))))))))))))))))

    • 27 Ianuarie 2010 4:20 pm

      Sa inteleg ca tu ii faci dedicatia?🙂 Ai si o propunere?
      Hai, ca am fost si Dj si am si tinut, timp de 8 ani, topuri muzicale prin diverse publicatii!
      Liber le DEDICATZII!!! :)))

  5. carmen permalink
    28 Ianuarie 2010 5:20 pm

    Alannah Myles

    • 28 Ianuarie 2010 5:36 pm

      Ce-i cu tipa???

  6. carmen permalink
    28 Ianuarie 2010 6:04 pm

    Alannah Myles-Black Velvet

    Asculta dedicatia !

    • 29 Ianuarie 2010 12:08 am

      Multumesc, Carmen! :*

  7. carmen permalink
    29 Ianuarie 2010 6:02 pm

    Cu multa placere,Cristi !

    • 29 Ianuarie 2010 6:39 pm

      :*

  8. 30 Ianuarie 2010 9:02 am

    E dragutza piesa CARMEN am ascultat-o si eu cu toate ca o stieam…………..

  9. carmen permalink
    30 Ianuarie 2010 5:33 pm

    Multumesc.Da,este o piesa antrenanta,iar protagonista foarte draguta…

Lasă un răspuns

