Skip to content

Dedicaţie specială 4

2 Februarie 2010

Hai să îngropăm securea războiului! Apropos de postarea anterioară. Pentru câteva momente! :)Vă dedic (cui îi place melodia, va ştii că îi este dedicată!) o altă piesă din perioada cea mai dragă mie, din punct de vedere muzical. New Wave (sau, după alţii, New Romantics). „Turn Back The Clock”, Johnny Hates Jazz. 

INTERLUDIU: Este muzica anilor mei de liceu. Pentru cei din Bucureşti, pot fi „mai specific”! „Spiru Haret”. Liceul în care au învăţat, printre alţii şi Al. Paleologu şi Ion ILICI Iliescu. Mi-ar fi plăcut să fi fost coleg cu „bunicuţa kaghebistă”. Cu Iliescu, adică!  I-aş fi dat câteva scaltoace după ceafă şi l-aş fi trimis după ţigări, la „Moldoviţa”, barul din colţ, de pe Italiană. 🙂

Gata cu vrăjeala! Iată şi versurile:

Another day is ended
And i still can’t sleep
Remembering my yesterdays
I begin to weep

If i could have it over
Live my life again
I wouldn’t change a single day

REFREN
I wish that i could turn back the clock
Bring the wheels of time to a stop
Back to the days when life was so much better

Lying here in silence
Picture in my hand
Of a boy i still resemble
But i no longer understand

And as the tears run freely
How i realize
They were the best years of my life

 REFREN

You might say it’s just
A case of giving up, no
But without these memories where is the love
So where is the love

If i could have it over
Live my life again
I wouldn’t change a single day

REFREN

Why can’t i turn back the clock
Bring the wheels of time to a stop
Back to the days
Oh no no
I remember when
Life was so good
I’d go back if i could
Oh oh i wouldn’t change a single day
Don’t let the memories slip away
I wouldn’t change a single day
Don’t let the memories slip away

9 comentarii leave one →
  1. pisicuta permalink
    2 Februarie 2010 8:56 pm

    Vremuri deosebit de frumoase…
    Reuniuni la licee de renume…Neculce,Caragiale,Informatica…,iti mai amintesti ???
    Imi amintesc cu multa placere ca dansam frenetic impreuna !

    • 2 Februarie 2010 10:54 pm

      „Dansama impreuna frenetic”! Suna frumos… dar am facut-o? 🙂 Eu am fost in Spiru Haret… 🙂

  2. pisicuta permalink
    2 Februarie 2010 11:51 pm

    Foarte adevarat,insa din cand in cand iti indreptai pasii si spre alte licee….,gresesc?

    Nu pot crede ca nu-ti amintesti…Sunt amintiri care raman in suflet toata viata.

    Doar amintiri…si nu ranesc pe nimeni !

    • 3 Februarie 2010 7:36 am

      Am o vaga banuiala… pentru ca ai pomenit de Neculce…;)

  3. Irealsd permalink
    3 Februarie 2010 8:08 am

    Mare inghesuiala in viata ta! Am obosit doar citind!

    • 3 Februarie 2010 10:53 am

      Sunt convins ca multe sunt fonfleuri! Nu vezi ca nimeni nu-si asuma identitatea!! 🙂

  4. Irealsd permalink
    3 Februarie 2010 12:54 pm

    Ei, nu fi modest! Probabil au motive serioase sa isi postreze anonimatul. Trebuie sa recunosti ca ai provocat insomnii multor (poate prea multe!) doamne sau domnisoare… Si mai sunt multe altele de care nu vei afla poate niciodata… sau uneori, prea tarziu. Trebuie sa admitem ca ai un talent deosebit de a le face pe femei INVOLUNTAR, si imi asum aceasta afirmatie, sa te viseze cu ochii deschisi.

    Ah, ai ramas dator cu dedicatia in scumpul nostru grai… Dar este de inteles ca ai uitat!

    • 3 Februarie 2010 2:53 pm

      Nu am uitat! 🙂 Caut un titlu potrivit!

  5. pisicuta permalink
    3 Februarie 2010 4:29 pm

    Da,banuiala ta este o certitudine !

    Intotdeauna o sa-mi amintesc cu multa placere de tine si de acele vremuri !

    Altfel,mai astept sa-mi scrii !

Lasă un răspuns

