Skip to content

Azi, la Observator,19.00, Antena 1

21 Martie 2010

In seara asta, la Observator, pe Antena 1, de la ora 19.00 va fi difuzat (nu mă întrebaţi fix în ce calup, căci au un concept editorial complet nou şi pe care nu l-am înţeles încă) cel de-al doilea reportaj despre Haiti.

Ieri, la aceaşi oră (Da, ştiu! Nu v-am anunţat!) a fost primul. Unul generalist. Cel de azi va fi despre criminalitatea din Port au Prince şi despre poliţiştii români de acolo.

Reportajele au fost-sunt prezentate de fosta mea colegă, pentru care nutresc o mare admiraţie, Simona Gherghe.

UPDATE ora 21:

Mai jos puteti vedea si reportajele.  Link-urile contin si prezentarea Simonei Gherghe.

Primul e cel difuzat in seara asta la Antena 1, intitulat „ROMANI IN IADUL HAITIAN”.

http://observator.antena1.ro/social/Romani-in-infernul-haitian_7040.html

 

Al doilea a fost difuzat ieri seara in Observatorul de la ora 19, sub titlul 

 „MARTURII DIN INFERN! HAITI, LA 2 LUNI DUPA DEZASTRU”

http://observator.antena1.ro/extern/Marturii-din-infern-Haiti-la-doua-luni-dupa-dezast_6970.html

PS: Am avut o săptămână înfiorătoare şi nu am mai fost în stare să scriu nimic (pentru blog). Voi reveni f.f.f. curând cu alte poveşti din Port au Prince, Santo Domingo şi New York City. See you!

2 comentarii leave one →
  1. Romanita Sterea permalink
    21 Martie 2010 5:54 pm

    Faci o treaba buna acolo! Prin ochii tai vad o alta fata o lumii, multumesc!
    Romanita

    • 21 Martie 2010 10:37 pm

      Multumesc pentru aprecieri!
      Intre timp m-am intors in tara. Ma voi duce din nou acolo, cat de curand!
      See you & stay around!🙂

Lasă un răspuns

