Skip to content

Aflu cu stupoare: Gina Pistol şi-a micşorat buzele!

24 Martie 2010

Aseară aveam intenţii mai serioase cu blogul meu. Asta, până când am văzut titlul unei ştiri pe site-ul Antene i 1. „Gina Pistol şi-a micşorat buzele!” „Groaznic!”, mi-am zis. Sau e de bine? Şi mi-am amintit că în urmă cu mai mulţi ani, când Gina , care îşi luase deja zborul prin peisajul monden al Capitalei, m-a căutat să-mi spună că şi montat nişte colgen prelevat din genunchii ei (pe atunci, ceva mai inocenţi). Am scris despre asta în Capitala, dacă nu mă înşel. In ziua apariţiei articolului, m-a sunat Gina (pentru cine nu ştie, eu am introdus-o în lumea asta în care se simte atât de bine acum, după ce fusese culeasă de Andreea Majeru, o fostă colaboratoare, din nu ştiu ce magazin în care făcea copii Xerox) şi, printre sughiţuri de plâns, mi-a spus că i-a făcut scandal Dan Silviu Boerescu- directorul Playboy, revistă cu care fata avea contract de exclusivitate, pentru că a răsuflat povestea în presă. Iată prin ce peripeţii au trecut buzele Ginei! Ca acum să şi le micşoreze!

Chestia asta îmi aduce aminte de un banc şi de o caricatură. Bancul: O broscuţă se întâlneşte cu o barză. Băi, barzo!, zice broscuţa. De ce ai ciocul aşa mare? Ca să mănânc broscuţele cu gura mare!, îi răspunde barza. Iar broscuţa, ţuguindu-şi şi MICŞORÂNDU-ŞI buzele: Seriooooos?

Iar caricatura, semnată de Pătrăşcanu şi publicată acum vreo zece ani în Evenimentul zilei, îl arăta pe un tip cu palton, în stradă (pesiaj de iarnă, cu ger), cum ridică, aplecat uşor, blana unei doamne şi, holbându-se dedesubt, spunându-i: „Ţi-a cam îngheţat zâmbetul pe buze!”.

PS: Tot aseară, la B1, Monica Columbeanu, intervievându-l pe Alexandru Arşinel: „Apropo de bancuri. Cum v-aţi cunoscut soţia?”. Mă rog, atât o duce mintea pe Moni C. Dar, Dvs., maestre! Chiar nu mai contează pe unde şi cu cine vorbiţi?

Fotografii: Pe cea alb-negru i-am făcut-o eu în 2000.

6 comentarii leave one →
  1. adi burca permalink
    8 Aprilie 2010 8:10 am

    …nu te intrista k toate au un scop! si le-a micsorat k sa le mareasca iar!!! ( auzi da care buze?)

    • 8 Aprilie 2010 10:25 am

      Daca tu crezi ca eu am scris despre labii, atunci esti un pervers!🙂😉

  2. Romanita Sterea permalink
    14 Aprilie 2010 12:18 am

    Raspuns inteligent, bravo!

    • 14 Aprilie 2010 6:54 am

      Putzin ironica, azi?😉🙂

  3. 18 Aprilie 2010 11:07 am

    Vezi ca poza ai n-ai facut-o in 2000, ca mi-ai dat-o sa o public in „Student Party” prin 1996 sau ’97. Era atunci o tanara speranta, de care te ingrijeai, la fel ca si de Anda Adam. Isi mai amintesc gagicile acum ca le-ai lansat?

    • 18 Aprilie 2010 11:42 am

      Sigur ca isi aduc aminte. dar toate sunt niste figurante. Si pe asta care tince coperta din Playboy-ul de aprilie, tot cu mine a inceput fotografia. Roxana Tanase.

Lasă un răspuns

