Skip to content

M-am dat cu PUTEREA. Ziar nou

14 Aprilie 2010

Am bătut palma, cum se zice, cu cei care au pus pe picioare „primul ziar lansat pe vreme de criză”.  După cum s-au anunţat. Ziarul „Puterea”. Poate aţi şi citit câte ceva despre el. Colegi îmi sunt, printre alţii, Alecu Racoviceanu (redactor şef, din câte ştiu), Lidia Mitchievici, Val Vâlcu(cei din conducere). Cu primii doi am fost coleg la „Evenimentul zilei”, în anii 90. Ce vremuri! Aveam redacţia în Scânteii (Casa Presei, pentru tinerei). Cu Val Vâlcu eram vecin de etaj, dar în corpuri de clădire diferite. Ne despărţea o terasă. Am fost cu el şi cu Lucian Crişan, fotoreporter (ambii la Adevărul pe atunci), în Mogadiscio, Somalia. Ca să nu mai zic de Berdeli. Emil Berdeli, cu care am lucrat la Ziua, în anii de glorie ai ziarului.

I-am mai regăsit aici şi pe Andi Topală (îmi amintesc de trei zile de pomină petrecute, pe logistica Poliţiei de Frontieră, acum vreo 5-6 ani, prin Estul ţării. Apoi, pe Ion Alexandru, cu care mă ştiam „de pe teren” sau cu Edi Pascu, cel cu care am fost coleg la Capitala, în anul 2000. Era noastră!🙂

Ca să depăşesc, totuşi, momentul introducerii, s-a lansat ziarul. Ieri, 14 aprilie, seara! Invitat special, la Clubul Diplomaţilor, a fost însuşi Mihail Gorbaciov, părintele Perestroikăi şi al Glasnostului. De azi, ziarul „Puterea” este „pe tarabă”. Şi sunteţi invitaţii mei întru lectură. Mă puteţi găsi în pagina 10, cu un Reportaj despre Haiti, de unde, abia de o lună, m-am întors.

Nici de rubrica „Politica interzisă minorilor” , de pe pagina web a ziarului, nu sunt străin. Mari, prezentă în fotografie, aici, a scris istorie! A pozat pentru un ziar la a cărui lansare a venit însuşi Mihail Gorbaciov! Ar trebui să-şi treacă fraza asta în CV!!

Nu intru în alte amănunte!🙂 Intraţi, VOI, pe www.puterea.ro.  Enjoy PUTEREA! Ca să zic aşa!😉

8 comentarii leave one →
  1. 18 Aprilie 2010 10:52 am

    Datorita lui Lovin, ti-am descoperit blogul. O sa dau o tura prin scrieri. Bafta la noul ziar!

    • 18 Aprilie 2010 11:09 am

      Multumesc, Simona! Distractzie placuta! Ca sa zic asa…🙂

  2. Merisanu Marius permalink
    21 Aprilie 2010 4:00 pm

    o intrebare ma chinuie,niste ratatzi ca voi ce dracu pot sa scrie,tampenii,aberatzii,etc….mai bine va angajatzi la o fabrica sa producetzi ceva folositor,dar voi niste scribii ieftinii,preferatzi sa copiatzi articole fara continut,sa debitatzii ecluberatzii,de ziaristii de doi lei,parazitiilor la munca…….cred ca avetzi vreo 5-6 cititorii,sa va ajute Dumnezeu sa ajungetzi la 10-15,bafta….!!!!!

    • 21 Aprilie 2010 10:51 pm

      Bai, mariuse! da’ tu cu ce te ocupi? n-ai nicio treaba, asa, in viatza ta? ce-ti trebuie? ce te-ncurca? hai, ca te-ajutam…

  3. 28 Decembrie 2010 7:45 pm

    Am găsit această postare destul de târziu .Dar şti cum se spune: niciodată nu-i prea târziu. Am să citesc de azi Puterea, cu toate că nu e cu puterea. Mult succes !

    • 29 Decembrie 2010 12:41 am

      Aaaaa! Am fost cu Puterea doar vreo doau luni, pana a am plecat in Tel Aviv ( timp de o luna), cu gandul sa ajung in Gaza. Desi aveam acolo ( la ziar) multi prieteni ziaristi vechi nu m-am mai intors. Sunt doar free lancer. Ma gasesti in TIMPUL (www.ziarultimpul.ro), in special. Un saptamanal (condus de PM Bacanu) care apare joia!🙂

  4. Ela permalink
    7 August 2012 10:22 am

    Deci ziar pro USL, Val Valcu, Alecu Racoviceanu .

    • 9 August 2012 12:24 pm

      DECI asta era în 2010. Şi am stat doar o luna! Sunt freelancer şi antifesenist. Dacă mai umbli prin blog sau pe FB o să observi uşor!😉
      Have a nice time!🙂

Lasă un răspuns

