Skip to content

Investigaţiile de la Libertatea, pe mâinile unei copile

17 Aprilie 2010

După plecarea Mădălinei Pătra (Turturea, după cum am cunoscut-o eu, cu ani în urmă) de la cârma Secţiei de Investigaţii spre o zonă cu caşcaval mai mare (Can Can), mă aşteptam (nu că aş fi urmărit neapărat cu sufletul la gură chestia asta) ca în locul ei să fie numit un om cu oareşce experienţă şi valoare, sau măcar vechime, în domeniu. De exemplu… Aţi vrea voi să vă dau exemple!🙂

Aflu cu stupoare însă,  (vezi articolul cu Gina Pistol, al cărui titlu începe aproximativ la fel) că noul şef al Secţiei este o fătucă (după cum ar spune maestrul Ion Crisoiu, zis Piticu sau Jack), care abia dacă a strâns în buchetul vieţii puţin peste 20 de frezii. Vechimea în presă fiind, am înţeles, cu puţin mai stufoasă decât un bucheţel de ghiocei. Numele domnişoarei, căreia, iată, de bine de rău îi fac ceva reclamă, este Cristina Ersen, lucru care mi-o face chiar simpatica, din motive evidente.  Astea, Cristina, sunt nişte „răutăcisme” din parte unor invidioase. Nu? Vezi dacă te-ai lăudat prin Buzău? 🙂

Trec peste faptul că (mi s-a semnalat), de regulă, nu poartă sutien. Este absolut nerelevant. Nici Cristoiu nu poartă. Şi, alo!! Mai terminaţi cu misoginismele astea! E bună însă, la paginare. Fără mişto! Toată lumea de-acolo zice asta. In schimb, jurnalistic vorbind, Cristina  (mi s-a şoptit în cască) străpunge cu greu bariera ştirilor şi a subiectelor de la ţară. No offence, Cristina! Mă rog, la urma urmei, toată lumea are dreptul şi o şansă la evoluţie profesională, nu? Dar de ce au pus-o şefă pe ea? E docilă? Uşor de controlat? Mă lămureşte cineva?

PS: In fotografie, desigur, nu este Cristina. Pe fată o cheamă Mari şi este, eventual, o propunere pentru „fata de pagina 5”.😉

16 comentarii leave one →
  1. 17 Aprilie 2010 9:26 pm

    Omule fara chip, man or woman?, vad ca este mai informat!🙂😉

  2. 18 Aprilie 2010 12:09 am

    1. man…2. tu esti informat, eu doar am preluat…insa…3. fatuca e nascuta in 1986, in Ramnicu-Sarat, a terminat sau inca mai este studenta la Jurnalistica (nu stiu ce universitate, vezi netlog si facebook) si a trecut si prin redactia de la Click, DTP, ceva pe acolo…cat priveste sefia sectiei, cred ca se limiteaza la pusul textelor in pagina, datul de explicatii foto, trezitul de dimineata, mersul la sedinte si cam atat…si da, umbla fara sutien…

  3. 18 Aprilie 2010 11:13 am

    Adica sefa lui Burcioiu?!

    • 18 Aprilie 2010 11:45 am

      Exact! Si a lui Burcioiu si a lui Rems!!! dar poate lor le convine. Desi e cam aiurea sa priesti ordine de la o pustoaica, nu?

  4. hihihi permalink
    18 Aprilie 2010 11:39 am

    in poza aia, Mari pare chinuita de mari crampe

    • 18 Aprilie 2010 11:43 am

      Tu n-ai avea emotziii la un shooting?? :)))

    • 18 Aprilie 2010 11:43 am

      Emotzii!!!!

      • hihihi permalink
        18 Aprilie 2010 12:00 pm

        m-as scapa pe mine de emotii:))))

        • 18 Aprilie 2010 12:03 pm

          Pai, vezi, coane? Ce-ai cu fata? Maine-poimaine o vezi pe la „mondene”!!!

          • hihihi permalink
            18 Aprilie 2010 12:08 pm

            nu am nimic, e frumusica foc, dar in poza aia pare ca vrea sa faca treaba aia si cineva a surprins-o… deh, eu si imaginatia mea bolnava

  5. 19 Aprilie 2010 11:03 am

    Libertatea e ziar ? Sau Libertatea face INVESTIGATII ? WOW..

    • 19 Aprilie 2010 11:16 am

      Cata investigatziile!!!

  6. Hot permalink
    2 Octombrie 2010 9:23 am

    Ne confruntam in intreaga lume cu o conspiratie monolitica si nemiloasa ale caror actiuni se bazeaza primordial pe juraminte secrete.
    Se bazeaza pe:
    -infiltrare in loc de invazie,
    -subversiune in locul alegerilor democratice , -intimidare in locul libertatii de-a alege.

    Si-a creat un sistem ce concentreaza vaste resurse umane si materiale in scopul infiintarii unei masinarii unitare deosebit de eficienta ce combina:
    -armata
    -mijloace diplomatice
    -servicii de informatii
    -mijloace economice
    -mijloace stiintifice
    -operatiuni politice

    Actiunile ii sunt:
    -ascunse , nu publicate
    -greselile ii sunt ingropate nu dezbatute in ziare
    -dizidentii ii sunt adusi la tacere

    Nici o utilizare frauduloasa de fonduri nu ii este anchetata, nici un secret nu ii este dezvaluit.

    Individul devine handicapat cand se confrunta cu o conspiratie atat de monstruoasa incat e tentat sa creada ca e imposibil ca ea sa existe.

    • 2 Octombrie 2010 9:33 am

      da, roxi. vorbesti despre francmasonerie. see you

  7. 18 Aprilie 2010 8:28 am

    Cum zici tu! ce zici? se supara fata sau nu? Eu zic ca n-ar de ce. pana la urma, din pucntul ei de vedere, e misto sa se intereseza niste oameni mari (ca varsta!🙂 ) de tine, nu?🙂
    Ura!

Trackbacks

  1. Investigatiile “Libertatii” sunt pe manute sigure « OmulFaraChip

Lasă un răspuns

