Skip to content

Dacă doriţi să revedeţi…

28 Aprilie 2010

Mâine, joi, 29 aprilie, pe TVR Cultural, ora 13.00, reluarea emsiunii „Oameni de presă-Generaţia următoare”. O emsiune in care fac nuşte confesiuni, in prima parte, apoi îl am ca invitat pe Christian Ciocan, purtător de cuvând al Poliţiei Capitalei. ENJOY IT!😉

Echipa emisiunii: Producător tv : Oltea Gârţoman, sunet – Dan Cira, montaj – Bogdan Sterpu, imagine – Stelian Munteanu, redactor – Sînziana Miloşoiu.

7 comentarii leave one →
  1. Ana-Camelia permalink
    10 Mai 2010 9:54 pm

    Dar tu nu ne mai scrii nimic?😦

    • 11 Mai 2010 5:28 am

      Of!Ba da, dar am avut o perioada mai de sictir. Am lucrat vreo 3 saptamani pentru Putera (noul ziar) si miercuri plec in Tel Aviv. Incerc sa-mi pregatesc o incursiune in Gaza. In fashie….🙂 Acush,acush…🙂

  2. Ana-Camelia permalink
    11 Mai 2010 9:00 pm

    Dintr-un iad in altul. Linistea nu-ti prea place😀

    • 12 Mai 2010 1:25 am

      🙂 :*

  3. stefanyyastefanyya permalink
    15 Mai 2010 10:47 pm

    Ceva muzica draguta nu mai postati?

    • 15 Mai 2010 11:28 pm

      Ba da, Stefanya! O sa ma gandesc la ceva special pentru tine!🙂 Probabil maine. OK?

  4. stefanyyastefanyya permalink
    15 Mai 2010 11:31 pm

    Merci,esti un dragutz!

Lasă un răspuns

