Skip to content

Tel Aviv. Six on the Beach

15 Mai 2010

 Asta trebuia să semene a ceva de genul „Sex on the Beach”, dar chestiunile sunt mult mai serioase.  De fapt este vorba de a şasea plajă, ca loc şi timp, pe care o frecventez anul acesta. După cele din Republica Dominicană, Haiti, din nou Republica Dominicană, Tunisia şi Bulgaria. Am mai fost pe-aici în noiembrie şi decembrie last year şi ştiam că plaja e OK. Scumpă, dar cu nisip fin, lată şi cu o mulţime de hoteluri, toate first class. De la Sheraton la Carlton. Doar că acum este mult mai aglomerat. De fapt, plaja e full. De unde stau, la mătuşa mea măritată cu un venerabil evreu (ea, mătuşa –prin alianţă, nefiind), şi până la plajă fac, pe jos, 35 de minute. Cu bicicleta, doar 10. Şi poate singurul lucru care mă deranjează acolo, (în afară de preţuri!) e un sport practicat, concomitent, de zeci de perechi, fix pe malul mării sau pe aleile de pe faleză. E un fel de tenis, cu nişte palete de lemn sau plastic, cu mâner mediu şi cu minge de cauciuc tare, nu mai mare decât una de ping-pong. Problema e că zgomotul e insuportabil. Tac-tac, tac-tac, tac-tac. ORE IN ŞIR! Plus că există şi riscul să-ţi iei şi o bilă-n freză! Evident că nu mă plâng. Am câteva zile la dispoziţie ca să-mi pregătesc plecarea în Gaza (până acum m-am înţeles cu un taximetrist să mă ducă până la graniţă) şi, atunci când nu bat străzile în lung şi lat, îmi pierd vremea la plajă. O să revin cu detalii legate de preţuri şi câteva locuri speciale în care am fost. Până atunci, câteva instantanee. Doi jucători (un el şi o ea) de tac-tac, o frumoasă poliţistă, parcând cu mâna, discret, maşina poliţiei şi autorul acestor rânduri, într-un moment de relaxare, pe faleză. Berea e mascată iar punga de „un leu” de pe masă e a individului pe care l-am rugat să mă pozeze cu NIKON-ul meu („Watch here and push here!”). See you!”

3 comentarii leave one →
  1. Raluca permalink
    15 Mai 2010 10:41 pm

    O Stella Artois rece cu placere-ti daruim….De la Home Bar..Te saluta Raluca si Ionut.

    • 15 Mai 2010 11:27 pm

      Mersi mult! Va pup! Sa mai treceti pe-aici, pe blog!

  2. lori kiss permalink
    16 Iunie 2010 9:45 pm

    e asa acolo de cand ma stiu ei lumea se distreaza doar ca dupa ce stai o perioada de timp si in somn auzi tac-tac,etc

Lasă un răspuns

