Skip to content

Tel Aviv 3. Want you ride my…Jessica?

17 Mai 2010

Mi-am luat bicicletă! Mă cam săturasem să merg pe jos, de-acasă la plajă, dus-intors, zilnic, câte o oră şi jumătate de oră. E roşie, solidă, cu dublă suspensie şi cinci viteze. Şi nu m-a costat decât 545 de şekeli. Asta înseamnă cam 150 de dolari. Şi am vrut să-i dau şi un nume. M-am gândit la… Sarah Jessica Parker (nu ştiu dacă v-am spus. Multe israelience de aici seamănă cu celebra actriţă din Sex in the City). Aşadar, pe scurt, Jessica. Dar asta poate da naştere la tot felul de glume. „Azi am mers vreo două ore pe Jessica” „Am intrat cu Jessica într-un gard”. „Lui Jessica i-a sărit lanţul”. Mai  bine mă opresc. Nu  vreau să o supăr.

Şi ceva de la plajă. Azi, 17, a fost superb. Plaja liberă, soarele plăcut, a smoothy wind. ŞI…m-am gândit la voi. Am auzit că vremea a fost groaznică. Furtuni şi doar câteva grade, acolo. Vă aştept aici.😉

5 comentarii leave one →
  1. Ana-Camelia permalink
    18 Mai 2010 5:57 am

    Asta-i sadism curat :((

  2. Radu permalink
    4 Iunie 2010 10:37 pm

    Corect ar fi totusi „Do you want to ride my… Jessica”

    • 16 Iunie 2010 11:35 pm

      Era o preluare dupa „Want U ride my bicycle” / Queen! Mersi oricum!

  3. lori kiss permalink
    16 Iunie 2010 9:40 pm

    salut!iara revin spunand ca dupa ce data trecuta vb de meniu cat cheltuiesti mi-am dat seama ca nu ai probleme de ei bicicleta la aceasta suma gaseai si la 400 tot noua nouta sau mai exista loxcurii unde poti negocia ,in rest de mai esti in israel spune sa ne intalnim sa te duc la locul unde gasesti si cafea mai ieftina

    • 16 Iunie 2010 11:31 pm

      Problema nu e la cafea! Ci la bere!!!

Lasă un răspuns

