Skip to content

Dedicaţie specială. City Lights/William Pitt

18 Mai 2010

N-am făcut-o demult. Să dedic o melodie, aici. O fac acum, „la cererea ascultătorilor”, cu o menţiune specială pentru Stefanya („Dar o melodie drăguţă nu mai postezi şi tu?”). Uite că o fac!😉

City Lights/William Pitt 1986

Secret lite
no reveries
got no time for memories

Follow me
don’t be afraid
don’t hide away.
Window closed
the light is on
is it dusk or is it dawn?
Telephone off the line
what’s on T.V.?

You gotta try to get away from this endless night.
You gotta try
I’m gonna help you to see the light.
You gotta try to get out ond see some city lights.

Need some shelter for awhile

from the pain and the phony smiles.
Are you ready? Is it time to trust someone?
You gotta try to get away from this endless night
. . .

To get out and see some city lights.
Secret life
no reveries
got no time for memories

13 comentarii leave one →
  1. carmen permalink
    18 Mai 2010 3:33 pm

    Superbaaaaaaaaaaaaaa melodie,mi-a inseninat ziua !!!!

    Multumesc,Cristi !

    • 18 Mai 2010 5:49 pm

      Ma bucur foarte mult, Carmen!🙂

  2. stefanyyastefanyya permalink
    19 Mai 2010 10:47 am

    Merci mult!Esti un dragut!Este fascinanta piesa!Sincer nu am cuvinte de multumire……am fost lasata fara cuvinte…….

    • 19 Mai 2010 7:14 pm

      E din perioda primei mele tinereti!🙂 O sa-ti mai fac si alte surprize. Te pup!

  3. irealsd permalink
    19 Mai 2010 8:28 pm

    Shall we dance?

    • 20 Mai 2010 9:51 am

      🙂 Daca mi-ai spune si cine esti!😉

  4. irealsd permalink
    20 Mai 2010 10:52 am

    …un cititor fidel…

    Ar trebui sa privesc raspunsul tau ca pe un refuz?

    Oricum, era un dans virtual!

    • 20 Mai 2010 7:48 pm

      Refuz? Dimpotriva!🙂 Sa vad ce melodii mai gasesc…😉

      • irealsd permalink
        21 Mai 2010 9:14 am

        Te provoc la „Time of my life” – Dirty Dancing!

        • 21 Mai 2010 10:51 am

          Eram indragostit de filmul asta si de muzica lui… Dar de cand cu moartea lui Swayze…

  5. stefanyyastefanyya permalink
    21 Mai 2010 10:47 am

    Sa inteleg ca acum traiesti a doua tinerete?Te invidiez …….ptr vremurile bune care le-ai prins!Te pup si eu!

    • 21 Mai 2010 10:50 am

      Ceva de genul asta!🙂 Toti suntem legati forever de perioada primelor melodii. :i muzica este cel mai eficace mijloc de a ne transporta in trecut…

  6. irealsd permalink
    21 Mai 2010 1:39 pm

    What about „I’m your man” – Leonard Cohen? Or „Dance me to the end of love”?

Lasă un răspuns

