Skip to content

Tel Aviv. Last days

23 Iunie 2010

Am plecat din Tel Aviv pe 10 iunie. Din păcate după postarea din 28 mai mi s-a stricat laptop-ul. Si asta nu a fost totul. la plecare, pe aeroportul Ben Guryon mi+a fost reţinut computerul pentru „verificări”. Nu m+am înţeles neam cu cei de la securitate. Mi-au trimis agregatul după vreo trei zile. Fără explicaţii, fără scuze. Iar eu chiar nu am chef de comentarii. In fine.

M-am întors pe 10 inuie, aşadar, am stat o zi în Bucureşti, după care am plecat pentru opt zile la Mamaia. Cu toate relele şi neajunsurile Litoralului nostru, nu pot renunţa la sejururile de aici. Sunt ataşat de un anumit hotel (Sulina, lângă Flora) şi de plaja de la Butoaie. Zona Vega, pentru cine nu ştie. Mă rog, am dat de manele, de devoratori de seminţe şi de cocalari, de gunoaie (tampaxuri, sticle de plastic, doze de bere),dar mă leagă prea multe amintiri, prea multe momente frumoase petrecute aici, ca să  nu revin sezon de sezon.

2 comentarii leave one →
  1. bogdan permalink
    25 Iunie 2010 7:30 pm

    Pe unde mai esti ”mosule” ???

    • 26 Iunie 2010 4:57 am

      Freelancer.. Dar… care „Bogdan” esti?😉

Lasă un răspuns

