Sări la conţinut

Elena Udrea: “Să creşteţi mari!”. Cam cât malu’

10 iulie 2010

Mărturisesc că o agreeam pe Elena Udrea şi nu (neapărat) din considerente politice. O persoană plăcută, frumoasă ,  rafinată şi cu stil. O femeie care stăpâneşte şi verbul şi ideea şi care face faţă cu brio situaţiilor stânjenitoare sau ostilităţilor la care este supusă, în special ca om politic. Şi cred că, în ultimii 20 ani Elena Udrea, ca persoană publică, a fost cea mai atacată femeie. Murdar, vulgar şi mârlăneşte. De politicieni, de ziarişti, de ţuţeri şi trepăduşi pe la fel şi fel de emisiuni tv.

Dar cu faza de la inundaţii m-a dezamăgit profund. Elena Udrea, categoric, nu are stofă de politician care poate seduce masele. Mai ales în situaţii dramatice, extreme. Ori între realitatea frustă a României şi Elena Udrea se află un munte imens de vată, ori politiciana are sfătuiori proşti făcuţi grămadă. Ori amândouă variantele. Să dai sinsitraţilor din zonele calamitate pantofi cu toc (chit că le-ai adus şi bocanci ş alte articole de îmbrăcăminte) şi asta în bătaia camerelor de televiziune, poate fi considerată o gafă de proporţii. Cu atât mai mult cu cât ştii că eşti vânată şi că “trimişilor speciali în zonele calamitate” li s-a dat pe la nas, înainte de plecare, vreo eşarfă de-a ta şi comanda “Ia-l!” (Mă rog, “Ia-o!”). Dacă Elena Udrea, prizonieră a mediului high-life nu poate judeca singură o astfel de situaţie, putea să întrebe foarte bine pe cineva. dar nu vreun limbist (în sens de yesman) din anturajul ei. “Domne, ce tre să le duc la oamenii ăia?” “Păi, Domană, îmbrăcminte groasă, pelerine, încălţăminte pentru zone noroioase, alimente de bază, medicamente şi două-trei camioane cu apă!”. Era foarte SIMPLU! In niciun caz pantofi cu toc (“pentru bal”!?) sau brelocuri ori umbrelţe pentru cocktailuri (Tot pentru bal!).

Şi faza cu ciocolata dată copiilor pe stradă. Ca nuca în perete, zău. Desi gestul e natural si normal. In context si cu pitbulli din presa dupa tine e insa riscant. Le-a dat copiilor câte o poiana cu alune şi le-a spus “Să creşteţi mari!”. Cât malu’ aş completa eu. Ca să nu mai aibă probleme la indundaţiile de viitor. Să nu-şi ude bascul.

Bine că nu i-a trecut prin cap să le ducă sinistraţilor şi acadele. Ce le-ar fi spus atunci?  :)

PS: Am două mesaje pentru cei care cred că, în raport cu ceea ce se întâmplă  acum în România (politic, social, economic), cei care au şi îşi exprimă păreri sunt fie pro Băsescu fie anti Băsescu. 1.Sunteţi idioţi. 2. Avem acadele!

PPS: Am luat act de precizarile ulterioare ale Elenei Udrea legate de episodul cu “pantofii”, dar las materialul asa. Uite-asa! ;)

5 comentarii leave one →
  1. 24 iulie 2010 5:45 am

    …mai cristian…eu am o singura nelamurire: vreau sa stiu daca acei pantofi erau facuti de mihai albu sti ceva? =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    si ma gandesc k la anul o sa vina variata cu o poseta sau cine stie poate o pereche de cercei-vb lai maria tanase: “aseara ti-am dat cercei…” =)))) (da la domni nu a dat nimica?! :D )

    • 24 iulie 2010 7:04 am

      Mai, Adi! De ce esti tu asa rautacios_?ce ai cu doamna? :) Ce adat la domni? Pai cred ca… bineţe! ;)

  2. MAXIM DANIELA permalink
    24 iulie 2010 7:24 am

    -ptr adi burca
    Uite ca te lamuresc eu nitelus…..pantofii nu erau marca Mihai Albu,nu vreau sa fac reclama la firma care a donat pantofii dar pentru mai multe lamuriri intra pe blog la http://www.contrasens.com/2010/07/14/pantofii-cu-toc-ai-elenei-udrea-vedete-internationale-plus-o-surpriza.html
    Acest blog apartine ziaristului Razvan Bibire(ContraSens) unde vei gasi destule informatii din perioada inundatiilor de la Saucesti.O zi excelenta sa ai!

  3. MAXIM DANIELA permalink
    24 iulie 2010 7:30 am

    Uite ceva dragut despre moda vei gasi la OLIMPIA FILIP http://www.inainte.eu/2010/07/moda-pe-ulita-cu-pantofi-de-la-elena-udrea/

  4. MAXIM DANIELA permalink
    24 iulie 2010 7:35 am

    http://www.inainte.eu/2010/07/elena-udrea-star-in-uk/

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 39 other followers

