Skip to content

Que Viva Espana!

12 Iulie 2010

Când a început Campionatul Mondial de Fotbal din Africa de Sud  mi-am zis: „Ţin cu Anglia!”. Apoi mi-au plăcut Argentina, Ghana şi Germania. Am lăcrimat pentru Brazilia.Deşi eram îndrăgostit, deja, de Uruguay. Iar în finală am plâns de bucurie pentru Spania! Que viva Espana!

2 comentarii leave one →
  1. 12 Iulie 2010 2:53 pm

    nu stiu daca s-a observat peste tot, in galeria spaniola, cand au sarit toti de bucurie , e un tip care ramane …static! ce o fi fost cu el?!
    🙂

    • 12 Iulie 2010 4:57 pm

      Securist, desigur! Se uita sa vada daca sare vreunul mai putin! :)))

Lasă un răspuns

