Skip to content

La Mulţi Ani, Alex!

8 August 2010

 Aproape că nu-mi vine sa cred ce repede a trecut timpul! In 1991, pe când eram în primul meu an de presă, la „România liberă”, mi s-a născut primul meu fiu. Alexandru Cris. Pe 6 august. Aşadar, Leu ca şi mine. Am fost, atunci, cel mai fericit om din lume, sentiment egalat doar la naşterea lui Nicolas, în 1997, cel de-al doilea băiat al meu. Din păcate, câţiva ani mai târziu am divorţat de Florinela, prima mea soţie, astfel că am devenit pentru Alex un „tată de duminică”. Din această postură l-am văzut cum creşte, fiindu-i aproape mai puţin decât mi-aş fi dorit, şi iată-l, acum, la 19 ani un adevărat bărbat. Absolvent al Colegiului Sf Sava şi proaspăt student la  Medicină, la UMF. La Mulţi Ani, Alexandru! Să fii sănătos şi fericit! Şi nu uita! Lumea e a celor îndrăzneţi!

Precizare: Fotografiile sunt din vacanţa pterecută împreună în Hurghada, Egypt, în 2008.

13 comentarii leave one →
  1. Romanita permalink
    8 August 2010 9:04 am

    Si din partea mea un LA MULTI ANI!
    sa te bucuri de baietii tai!
    Romanita

    • 8 August 2010 9:53 am

      Multumesc! 🙂 :*

  2. MAXIM DANIELA permalink
    8 August 2010 3:15 pm

    Mda….sincer am fost emotionata la ceea ce ai scris…….,,tata de duminica,,………dragut ca ai putut fi macar tata de duminica…..e un lucru bun ca ai putut sa te bucurii de fiul tau macar duminica…….sa-ti traiasca si sa ai parte doar de bucurii din partea lui si ,,La multi ani!,, din partea mea.
    Din pacate eu mi-am pierdut tatal la 29 de ani(acu 4 ani) si nu am putut sa-i spun niciodata cat de mult l-am iubit si ce a insemnat el pentru mine……e trist…….mi-am reamintit azi la trucurile care le foloseam cand eram micuta sa-l vad pentru cateva momente fara ca el sa stie ca fiica lui este in preajma lui…….este o poveste trista de viata…….sfatul meu este ca putinul timp care il petreci cu fiul tau sa-l pretuiesti si sa recuperezi timpul pierdut in urma !Multe ar fi de spus dar ma opresc aici ………….o duminica excelenta sa ai!

    • 8 August 2010 11:44 pm

      Multumesc pentru urari! Nici eu nu pot spune mai multe…aici. Te inteleg, insa, perfect. Take care about you! 🙂 See you! :*

  3. irealsd permalink
    8 August 2010 11:16 pm

    La multi ani!

    • 8 August 2010 11:45 pm

      Multumesc! Mult! 🙂

  4. elisa permalink
    13 August 2010 4:33 pm

    La multi ani pentru Alex! Si pentru tine!

    • 13 August 2010 5:51 pm

      Multumesc mult! Elisa! 🙂 😉 :*

  5. mihaela permalink
    14 August 2010 6:07 pm

    chiar dc e cu intarziere,la multi ani ptr fiul tau si ptr tine,d-zeu sa va ofere o temelie linistita a vietii.

    • 14 August 2010 7:30 pm

      Multumesc! Esti foarte dragutza! 🙂

  6. MAXIM DANIELA permalink
    15 August 2010 12:01 pm

    O zi frumoasa!

    • 15 August 2010 12:44 pm

      Mersi frumoas! Si tie la fel! :*

  7. Dan permalink
    21 Februarie 2012 9:59 pm

    1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30 31

Lasă un răspuns

