Skip to content

45. Magnum 45

17 August 2010

Mi-a plăcut mie revolverul asta, Magnum 45, de aia şi fac această legătură cu anii pe care îi împlinesc astăzi. In altă ordine de idei, îmi amintesc că atunci când am împlinit 20 de ani -eram militar în termen la o unitate din Ghencea. In acea zi, am plecat UM, prin câmpul de instrucţie de pe lângă stadiounul Steaua. Mergeam prin arşiţă descheiat la cămaşa militară şi cu boneta prinsă sub epolet şi dădeam cu bocancii, cu năduf, în bălăriile de pe câmp. Eram prost dispus (mă simţeam dintr-o dată bătrân). Cu o zi înainte mă certasem la telefon cu iubita mea, viitoarea prima mea soţie. Dar toată starea aia aiurea a avut o rezolvare. Mai multe beri la halbă, în tovărăşia unor camarazi, în cârciumă, la „Drumeţul”.

Zece ani mai târziu  -eram la Ziua, prins în iureşul şi atmosfera atât de specială a presei anilor 90, am suportat mai uşor schimbarea prefixului. Apoi, la 40 de ani am organizat ultima oară (până acum) o megapetrecere. Şi îmi amintesc ce spunea, odată, Mister Dinu. Cornel Dinu. „După 50 de ani cine îşi mai serbează ziua e un idiot”. Bine, nu e cazul acum. O bere, o şampanie tot voi desface şi îmi place să cred că mai am ceva prieteni cu care să petrec.

Acum, la 45 nu am mari emoţii. Poate mi-aş fi dorit, însă, să beau un cocktail pe acea plajă minunată, San Marc, situată la 60 de kilometri de Port au Prince, Haiti, unde am fost în februarie anul acesta. Anyway! Pană la şampania de diseară, o (auto)dedicaţie specială. „Turn Back The Clock”, Johnny Hates Jazz.

PS: In fotografie sunt eu, când aveam vreo doi ani, împreună cu mama mea.

13 comentarii leave one →
  1. irealsd permalink
    17 August 2010 1:10 pm

    Am scris mai multe randuri, pe care le-am sters, de vreo trei ori, incercand sa gasesc argumente pentru a evidentia ce varsta frumoasa implinesti. Nu am reusit. Asa ca, simplu… LA MULTI ANI! Sunt convinsa ca fiecare varsta are frumusetea ei! Descoper-o!

    • 17 August 2010 4:21 pm

      Multumesc mult!🙂

  2. Anonim permalink
    17 August 2010 2:25 pm

    La Multi Ani, iubirea mea! Te iubesc mult.

  3. 18 August 2010 8:15 am

    cam melancolica melodia….oricum tre sa iti spun k aseara ai fost vazut cu un indivit in HOME in compania unei sticle de sampanie….!😀

    iar daca ma intrebi pe mine cred k ti s-ar potrivi mai bine mel asta: http://www.youtube.com/watch?v=V1DLXEhDjbY – k vb aia esti inca in puteri mai cristiane! pana data viitoare vreau sa imi promiti k o sa fi cuminte, ok? toate bune!😉

    • 18 August 2010 8:36 am

      Si ce-am facut cu sampania? Am baut-o, sau sticla stetea cu noi la masa si asculta doar ce vorbeam noi? :))

  4. 18 August 2010 8:17 am

    P.S.: u are „the rock” !

    • 18 August 2010 8:36 am

      Thanks man!;)

  5. gina permalink
    18 August 2010 7:05 pm

    cu putina intarziere, leutule, sa fii iubit si mai ales sa iubesti tot ceea ce-ti ofera viata. o zi cit mai frumoasa si liniste in sufletul tau. La multi ani.

    • 18 August 2010 7:53 pm

      Multumesc frumos, Gina! Te pup!🙂

  6. MAXIM DANIELA permalink
    19 August 2010 6:37 am

    La multi ani!

    • 19 August 2010 8:45 am

      Multumesc, Daniela!🙂

  7. 21 August 2010 8:10 am

    La multi ani, Cristi! Vad ca te ajung baietii din urma. Sa-ti traiasca!

    • 21 August 2010 8:22 am

      Multumesc, Simona!🙂 Sa-ti traiasca si tie toti cei dragi! Toate cele bune!

Lasă un răspuns

