Skip to content

Oana! Degetoaicele te…salută

24 Septembrie 2010

Oana Niculescu Mizil, deputat PSD, nepoata fostului demnitar comunist de prim rang, Paul Niculescu Mizil, are o nouă poreclă: „Oana puşcărie„. Şi asta după ce s-a afişat în Parlament îmbrăcată în haine de deţinut. In zeghe. Chipurile, în semn de protest la nici ea nu ştie ce. In treacăt fie spus, zeghea nu se mai poartă în penitenciarele din România cam din 1996, dar fata trăieşte în altă realitate, drept pentru care nu-i putem judeca prea aspru ignoranţa.

Şi Oana nu doar că şi-a pus trenţe de puşcăriaşă pe ea, dar, stimulată de mâncărimile provocate de ţesătura aspră, a simţit nevoie să spună şi ceva, vezi Doamne, ca să se ştie cât o doare pe ea în sufleţelul ei de nepoată de nomenklaturist de bietul poporul român. Bineînţeles că nu a avut niciun dram de credibilitate. Chipul ei şi ochişorii ăia negri vorbesc mai mult de haute couture şi bijuuri scumpe. In plus, a spus că şi ea, când era mică, pe vremea comunismului, a dus-o greu. Bunicul ei, într-o iarnă nu a mai avut lemne pentru şemineu şi a luat-o de mânuţă prin parc ca să caute vreascuri. In aceaşi notă, completez eu. Tot aşa, într-o zi când s-au ars siguranţele în vilă şi familia, săraca, nu avea un capăt de liţă în casă, li s-a stricat caviarul în frigider, iar dobermanii din curte au făcut o criză de isterie. Era dejunul lor preferat.

Iar acum iat-o pe Oana Niculescu Mizil făcând circ prin Parlament, în zeghe. Şi pun pariu că era pe tocuri! Oana! Ştii ce-au spus deţinutele de la Târgşor când te-au văzut la teve? Au zis că te aşteaptă. Mai ales „degetoaicele”. Ştii ce sunt „degetoaicele”? De ce li se spune aşa? Cam ce crezi tu că fac ele cu degetele, mai ales fetelor frumoase, şmechere şi spirituale aşa ca tine? Crede-mă, n-ai vrea să ştii! Sau… cine ştie?🙂

22 comentarii leave one →
  1. 24 Septembrie 2010 10:31 am

    Fata asta mi-e simpatica. Nu ma pot revolta impotriva ei oricat sa zicem ca as vrea. Ma enerveaza mai mult toate pitipoancele care se dau mari vipuri.

    • 24 Septembrie 2010 10:59 am

      Culmea ca si mie imi este simpatica. Mai ales pentru ca „i-a luat fatza” lui Marean Vanghelie la alegerile pentru Parlament. Dar acum s-a cam dat in spectacol.

  2. MAXIM DANIELA permalink
    26 Septembrie 2010 9:51 am

    http://www.realitatea.net/tismaneanu-despre-oana-mizil-continua-fara-jena-linia-politica-a-bunicului-sau-propagandist-comuni_749242.html

    • 26 Septembrie 2010 12:01 pm

      😉

  3. MAXIM DANIELA permalink
    26 Septembrie 2010 12:19 pm

    Esti putin rautacios cu Oana……este o dulceata de fata,a facut si ea o gafa si trebuie iertata.

    • 26 Septembrie 2010 1:02 pm

      Bine! O iert!🙂

  4. MAXIM DANIELA permalink
    26 Septembrie 2010 12:25 pm

    http://www.realitatea.net/oana-mizil-s-a-imbracat-in-zeghe-vezi-ce-i-a-spus-basescu_748589_comentarii.html am incercat sa-mi dau seama daca avea tocurii……ce credeti?avea?sau nu avea?

  5. MAXIM DANIELA permalink
    26 Septembrie 2010 6:29 pm

    Vi s-a intamplat sa va plimbati toamna prin parc, sunt sigura de asta…..o fac si eu cand imi mai aduc aminte….si mai stiu ca tristetile napadesc pana si pe cel mai imun om la sentimente pure….te fac sa spui: Doamne, calc pe frunze moarte, ince- incet asa vom muri si noi, asa se va calca si pe noi, chiar daca o placa de beton ne acopera….natura nu moare, ci amorteste, primavara renaste!

    • 27 Septembrie 2010 4:16 am

      Cui nu i s-a intamplat, Daniela?🙂

  6. MAXIM DANIELA permalink
    26 Septembrie 2010 6:36 pm

  7. MAXIM DANIELA permalink
    27 Septembrie 2010 6:29 am

    Fiindca astazi este luni eu va doresc tutuor cititorilor o saptamana excelenta!

  8. MAXIM DANIELA permalink
    27 Septembrie 2010 6:29 am

    tuturor

  9. MAXIM DANIELA permalink
    27 Septembrie 2010 7:12 am

    Se pare ca ministrul Vasile Blaga a demisionat!

  10. Andreea permalink
    28 Septembrie 2010 3:27 am

    Off topic (nu chiar foarte tare): long time, no see! lumea e mica, totusi😉
    salutari de la NY

    • 28 Septembrie 2010 8:33 am

      Hey! Ce faci acolo?🙂

      • Andreea permalink
        28 Septembrie 2010 1:26 pm

        Aici lucrez de mai bine de 3 ani, cumva in acelasi domeniu pe care-l stii, doar ca pe un salariu putintel mai mare😀.
        Apropos, „La multi ani!”, de ziua ta eram in Haiti :))

        • 28 Septembrie 2010 7:49 pm

          Multumesc pentru urare! Si tu ai fost in Haiti??? Stii ca am fost acolo? In ianuarie ma duc din nou!:)

  11. MAXIM DANIELA permalink
    28 Septembrie 2010 4:34 pm

  12. Andreea permalink
    28 Septembrie 2010 8:31 pm

    vezi ca ti-am dat un semn pe yahoo🙂

    • 29 Septembrie 2010 5:44 am

      Nu am primit! Eu am cristianbotez@yahoo.com

  13. 29 Ianuarie 2011 11:00 pm

    Salut…
    Zici că:
    „Ştii ce sunt “degetoaicele”? De ce li se spune aşa? Cam ce crezi tu că fac ele cu degetele, mai ales fetelor frumoase, şmechere şi spirituale aşa ca tine? Crede-mă, n-ai vrea să ştii! Sau… cine ştie? ” … m-am spart de răs…
    În caz că mintea o duce cam cât pe unchi-su, nu înţelege. Ea personal a scris pe blogul ei cuvintele „Ştiu că nu sunt prea deşteaptă”. Chestia a dispărut ca Badea în ceaţă îmediat ce am făcut o fotocopie şi am postat-o la Realitatea forum şi i-am oripilat pe ăia că sunt şi eu odată de acord cu cineva din familia Mezel.
    Acum vreau două zile l-am auzit pe Sergei (unchiul lui madam „Noir Tulipe”) că el are o problemă pentru că i-a crescut un os în cap.
    Oanei nu cred că i-a crescut, dar teamă mi-e că dacă răceşte îşi suflă creierul în batistă. Cred că e cam gelatinos, altfel nu ar mai poza în zeghe. Asta o pot face cei care n-au a se teme de justiţie. la Oana exita un filmuleţ făcut cu camera ascunsă cu oameni din parohia Sfântului Vanghelie care aşteptau să-şi primească cei 500.000 de lei vechi pentru că au votat-o. De când i-am scris pe blog despre chestia asta nu mai am ce căuta pe acolo.

    P.S. Cristi, am un sfat. Scoate adesa aia de yahoo de acolo. Să nu ai surprize.

    • 30 Ianuarie 2011 5:15 am

      Am vryt s ascriu in cateva randyri si despre Serghei. Odata vorbea el pe la nu stiu ce post de „nevoia de cultura la romani”. M-a umflat rasul!. Iar Oana e complet rupta de rea;itatea sociala, Cat despre adresa chiar nu-mi fac griji.🙂 La ce te refereai? La „servicii”?🙂 Te mai astept pe-aici!

Lasă un răspuns

