Skip to content

Vântu, blowjob, trabucuri, Bucho din Desperado. Şi Realitatea TV

19 Octombrie 2010

Vântu fumează trabucuri şi umblă neras. Exact ca Bucho, banditul din filmul Desperado. Ştiţi scena din film în care Bucho regulează o târfă şi apoi îi suflă fumul de trabuc în gură? Cam aşa a procedat şi procedează şi Sorin Ovidiu Vântu cu „presa” lui adunată la Realitatea TV. Sau din ORGANIZAŢIA lui, după cum el însuşi îi spune. Şi Vântu încercă să facă aceaşi fază cu regulatul şi cu suflatul fumului în gură şi cu România. Individul nu are scrupule. Exact ca Bucho. Pe angajaţii lui îi face LABAGII, iar pe români TÂMPIŢI şi IDIOŢI. Sorin Ovidiu Vântu este un RĂU pe faţă. O afirmă. O spune oriunde, oricând, oricui. NU VĂ CONVINE, PLECAŢI. ŞTIU CĂ NU STAŢI DE DRAGUL MEU SAU PENTRU ADEVĂR. STAŢI PENTRU BANII MEI. Aţi auzit, Stelian Tănase, Emil Hurezeanu, Mircea Dinescu, Adrian Ursu, CT Popescu şi toţi ceilalţi care acceptaţi un blowjob de la stăpân pentru un pumn de arginţi? NU SUNTEŢI LIBERI, NENE! Profesional funcţionaţi în doi timpi. BLOWJOB şi SĂRU’MÂNA PENTRU MASĂ! Başca fumul de trabuc care vi se suflă în gura cleioasă!

Unui individ care practică şi îşi afirmă RĂUL fără să clipească, umbra diavolului îi joacă pe faţă. Ştii cine e. Dar slugile lui -ziarişti, securişti, politicieni sunt de 1000 de ori mai detestabili. Dezgustători. Nu vă mai spală nimic. La puşcărie cine şi-a tras-o în cur odată i se duce buhul de bulangiu. Şi aşa rămâne pe veci. Nu poate să zică”mi-am tras-o o perioadă şi pe urmă m-am lăsat”. Nu. Rămâne BULANGIU pe viaţă. Aşa şi cu slugile lui Vântu.

PS: Ii exclud din acest discurs pe oamenii oneşti de la RTV.

PPS: Fragmentele scrise cu majuscule apar in „stenogramele lui Vântu”

18 comentarii leave one →
  1. irealsd permalink
    19 Octombrie 2010 3:08 pm

    Eram concinsa ca vei veni cu un articol pe acest subiect. Bine scris!!!!

    • 19 Octombrie 2010 3:32 pm

      Si nu am putut dezvolta de nervi!🙂

  2. 19 Octombrie 2010 8:44 pm

    De când aştept şi o postare plăcută sufletului meu.Şi cu care să fiu de acord 100%.

    • 20 Octombrie 2010 1:38 am

      Adica ti-a placut sau nu?🙂

      • 22 Octombrie 2010 7:46 pm

        Îmi cer scuze că am întârziat cu lămuririle. Între timp am … dar nu are importanţă.

        Sunt dezamăgită de jurnalişti aproape la fel de mult ca de politicieni şi justiţie. Faptul că ai scris astfel mi-a demonstrat că nu ai fost în slujba lui SOV. Pentru mine personal, nu ştiu dacă are valoare ce îţi scriu, este o mare bucurie să descopăr că mai există şi jurnalişti care nu s-au vândut încă. Jurnalişti care, poate se zbat în sărăcie dar au încă conştiinţă profesională.

        Ştiu că se spune că fiecare are un preţ dar, oare, chiar aşa să fie ?

        • 22 Octombrie 2010 8:03 pm

          Trebuie sa stii ca sunt foarte multi ziaristi onesti si care au constiinta. Doar ca nu sunt asa de vizibili si vocali ca cei promovati, mai ales de televiziunile mogulilor. Presa din ultimii 5-6 ani este foarte diferita de cea a anilor 90. Daca te uiti la televiziunile virusate ai toate motivele sa te scarbesti de presa. Eu am prieteni acolo, reporteri si cameraman, si ma doare sufletul sa stiu ca lucreaza intr-un astfel de loc. In ceea ce priveste pretul fiecaruia, fii sigura ca sunt oameni care nu ar putea fi cumprati in niciun chip.

          • 22 Octombrie 2010 8:35 pm

            Mă bucur să aflu că există şi astfel de oameni. Sunt foarte dezamăgită cam de tot ce se întâmplă.

            • 23 Octombrie 2010 12:18 am

              🙂

  3. irealsd permalink
    20 Octombrie 2010 8:14 am

    Sunt curioasa… Subiectul „stenogramelor” a fost dezbatut la RTV? Ma intreb cum reusesc aceste marionete sa se mai priveasca in oglinda… Nu mai spun de dat ochii cu publicul … Dar unde important este „pumnul de arginti”, cum ii spui tu, mai putina importanta are calitatea de om, ce sa mai vb de deontologie profesionala… Offff… Sunt satula de astfel de oameni… Problema este ca „tampitii si idiotii” continua sa creada, mai ceva ca in Dumnezeu, aberatiile lansate de acesti indivizi (nu le spun jurnalisti, ptr. ca nu vreau sa-i jignesc pe cei care isi fac meseria cu profesionalism)…

    Mai exista libertate in presa?! Ma intrebam retoric…

    • 20 Octombrie 2010 10:39 am

      Din cate stiu eu, caci nu m-a uita tot timpul, la RTV a fost o liniste totala. Libertatea presei? daca mai exista? DA! dar a inceput sa semene cu un fel de dizidenta!

  4. 20 Octombrie 2010 8:33 pm

    @Cristian Botez :,,Ii exclud din acest discurs pe oamenii onesti de la rtv”?!?!? Dle Cristian Botez cind lucrezi intr-un bordel(irtv) singurele persoane oneste nu pot fii decit femeile de serviciu si poate soferii !!!! dar nici ptr. ei nu as pute s a bag mina in foc !!!! restul fara exceptie pot intra la categoria ,,curvelor”

    • 21 Octombrie 2010 2:42 am

      Crede-ma, nu-i adverat. Chiar exista oameni onesti. O sa explic asta intr-un articol viitor.

    • 23 Octombrie 2010 3:52 pm

      Crede-ma ca sunt si persoane oneste acolo. N-ai sa le vezi pe post prostituandu-se!

  5. MAXIM DANIELA permalink
    23 Octombrie 2010 3:45 pm

    Mda….astept cu nerabdare acel articol despte onestitate…..

  6. MAXIM DANIELA permalink
    23 Octombrie 2010 3:46 pm

  7. MAXIM DANIELA permalink
    23 Octombrie 2010 3:51 pm

    Pentru cei care nu stiu inca gasiti aici casa de vanzare a lui Vantu din Bacau http://www.inainte.eu/2010/10/cele-mai-scumpe-vile-din-municipiul-bacau/

  8. MAXIM DANIELA permalink
    23 Octombrie 2010 4:13 pm

    Oameni onesti nu isi ascund faptele.(Emily Jane Bronte)

  9. MAXIM DANIELA permalink
    23 Octombrie 2010 4:26 pm

    Onestitatea consta in capacitatea individului de a face tot ce depinde de el pentru a isi alege cu intelepciune si indeplini optim scopurile proprii, dar cu respectarea in aceeasi masura, a scopurilor si actiunilor semenilor si cu disponibilitatea autentica si permanenta de a se devota cu aceeasi intensitate, in implinirea unei satisfactii sau nevoi a semenului .Onestitatea este cea mai valoroasa si mai greu de inteles si preluat atitudine si personalizare activa umana. Individul onest este acela care aplica aceeasi masura evluant-valorizanta faptelor proprii si celor ale semenilor, care apreciaza prin aceleasi criterii calificante persoana sa si persoana semenilor sai.

Lasă un răspuns

