Skip to content

Ioana Popescu şi zece negri mititei. Sau unul cel puţin

23 Octombrie 2010

In ultimele zile am constatat o creştere semnificativă a numărului de vizualizări la două mai vechi articole. Două în care scriam despre „războiul” dintre o tânără ziaristă, Iona Popescu -redactor şef la revista Star şi componentă a cvasinecunoscutei trupe Ecstasy, şi mai vechea mea colegă pe la diferite ziare, Evelyn Badea.  Incerc, aşadar, să găsesc cauza şi caut pe Sfântul Google. Şi ce aflu? Simpatica Ioana Popescu şi-a propus să publice un top de zece bărbaţi, mai exact fotbalişti, cu care s-a culcat de-a lungul vremii! Asta presă, nene! Te implici total! De ce să aştepţi un caz de crimă de la Christian Ciocan? Pui mâna pe un cuţit şi te apuci să spinteci tu pe cineva. De ce să cauţi sau să-ţi pui subalternii ziarişti să caute o nimfomană ca să scrii despre ea? Doar ai chiar una în redacţie! Ca să faci o chestie din asta, ca Ioana, în calitate de ziaristă, reţineţi, trebuie fie să ai un curaj nebun, fie să ai un deranj serios la mansardă. Fie să-ţi iubeşti atât de mult publicaţia pe care o conduci şi banii care ţi-i aduce încât să nu-ţi mai pese câtuşi de puţin de imaginea ta,  pe care ţi-o faci praf ,şi niciun pic de comentariile pe care le vei stârni.

Acum eu stau să-mi imaginez cam cum a decurs sedinţa de sumar în care s-a propus serialul cu cei zece fotbalişti care au marcat la Ioana. Adică nu a venit vreun reporter să spună ” Băi, am găsit-o pe una, o brunetă bună rău, cu un bot pe cinste, care şi-a tras-o cu zece fotbalişti. A făcut un top de zece şi acum vrea să-i dea în gât pe toţi. E dispusă să verse tot!”. Nu, frate! Totul a fost mult mai simplu. Chiar Ioana POpescu, redactorul şef al publicaţiei e protagonista suculentului subiect! A spus-o Ioana, într-o seară, la „Un show păcătos”, cu Dan Capatos şi a scris-o şi pe blogul ei. De unde am aflat şi numele primului fotbalist din serie, cel clasat pe ultimul loc. Este vorba de Yssouf Kone, de la Cluj. „Nu ştie să sărute, dar ştie ce să facă cu degetele!”, a dezvăluit Ioana. Adică ce? Să numere nişte bani? Sau ce? Noi am vrea, însă,  să ştim mai multe, Ioana. De exemplu, şi apelez la jargonul fotbalistic, dacă Yssouf intră prin alunecare, dacă ţi-a dat mingea printre picioare, dacă a marcat un hattrick şi dacă ţi-a tras şi la vinclu. SMILE!

Cu siguranţă, Ioana, o să ai un succes teribil, la vânzare cel puţin, cu aceste dezvăluiri. Şi stai liniştită. Eu cel puţin nu te judec. Dacă tu te simţi bine, e OK. Vorba frumoasei Raquel Welch: „In viaţă fă orice, dar fă cu convingere!”. Cu toate că, în ceea ce te priveşte cred că mai târziu, poate peste nişte ani, o să adormi plângând cu capul în pernă amintindu-ţi ce-ai făcut. Mă refer strict la publicarea experienţelor tale.

15 comentarii leave one →
  1. 25 Octombrie 2010 3:33 am

    http://popeaska.blogspot.com/2010/10/botez-si-greselile-duhului-din-lampa.html

    ciao!

    • 25 Octombrie 2010 7:56 am

      Bravo, Ioana! Te-ai luat de un „c” uitat! Uite ca am scris fara ochealrii pe nas. Asta, ca sa-ti dau satisfactzie apropo de faza cu „batrior”. Asta e. Mi-ar Placea sa mai am 20 de ani. Dar comunist NU! Aici chiar aI fost gratuit REA! Iar despre restul, ce sa zic? Nu fac pe moralistul. Le am si eu pe ale mele…🙂 trebuia sa remarci insa cum am incheiat… Si mai e ceva, din cate imi aduc eu aminte, din lumea asta rea (pe cand eram eu ma tinerel, iar tu micutza/micutza), a mai fost un caz cu un fotbalist si cu o fata pusa pe destainuri, iar fotbalsitul s-a enervat rau si a fost f.f. badaran. Asa ca… TAKE CARE & SMILE!😉

      • 25 Octombrie 2010 8:08 am

        Aaaa, Ioana! Am recitit ce-ai scris… Orice, numai nu ma lasa fara… MIAU!!😉🙂

  2. mona permalink
    25 Octombrie 2010 12:24 pm

    Nu te mai lua tu de prietena mea Ioana, mai Cristi mai!

    • 25 Octombrie 2010 12:36 pm

      E prietena ta? Dar nu m-am luat de ea! Doar ne tachinam putzin!😉

  3. 25 Octombrie 2010 12:40 pm

    Mona, ce sa mai zic, se ia de mine ca fac topuri, dar ar vrea -pun pariu pe ce vrei ! – sa iesim la o cafea… hmmm..barbatzii astia! si macar de m-ar fi luat sincer: ioana, vrei sa iesim la o cafea?!

    ps. aaa, cristi, si ai scris iona, nu ioana! sau ma vezi personaj biblic?!

    • 25 Octombrie 2010 12:46 pm

      IOANA… cred ca ar trebui sa-mi iau corector… Si… care Mona? Mona.B., cumva?

  4. 25 Octombrie 2010 12:41 pm

    nu stiu, la „miau” inca ma mai gandesc…
    hm hm hm…

    • 25 Octombrie 2010 12:47 pm

      Am rabdare… in legatura cu MIAU😉

  5. 25 Octombrie 2010 12:43 pm

    ps. oricum si tu ar trebui sa apreciezi ca te am facut „duh de lampa”…:D

    • 25 Octombrie 2010 12:48 pm

      Ma simt ciugulit… pardon, magulit.. :)))

  6. 25 Octombrie 2010 10:59 pm

    da, e mona b, dar sa stii ca am vreo alte 100 de surse in ceea ce te priveste.mona b nu a vrut sa imi zic nimik de tine…;)

    • 26 Octombrie 2010 12:20 am

      si inteleg asta… SMILE

  7. 18 Noiembrie 2010 4:48 pm

    Pana la urma…
    ati iesit la cafeaua(interviul) ala🙂 ?

    In cazul asta sa ne gandim la o promovare mai serioasa a „valorilor jurnalistice”

    • 18 Noiembrie 2010 8:25 pm

      Esti SPAM sau nu stiu eu despre ce vorbesti?😉

Lasă un răspuns

