Skip to content

Marşul sindicaliştilor văzut de sus LIVE

27 Octombrie 2010

UPDATE

Ora 12.50

Coloana s-a încheiat. S+au dus spre Parlament. IT GONNA BE A FIGHT!😉

Ora 11.45

Protestanţii, îmbrăcaţi cu veste albastre, galbene si albe au ajuns în dreptul balconului meu. Coloana, din ceea ce văd, stânga dreapta, are doi kilometri. Spre Roamnă coloana continuă să curgă. Bine organiyaţi de PSD, liderii sindicali si de cine mai e în spate. Trompetele urlă, vuvuzelele, de asemenea. la propriu. Fraţilor, realiatea tv şi restul goarnelor au descoperit sărăcia în România!

14 comentarii leave one →
  1. anonim permalink
    27 Octombrie 2010 11:21 am

    Ai poze din stanga? Ca ai pus doar dreapta-dreapta…🙂

    • 27 Octombrie 2010 11:33 am

      acum ies in strada

  2. teo permalink
    27 Octombrie 2010 12:27 pm

    incep sa-l ador pe boc….

    • 27 Octombrie 2010 12:29 pm

      sunt convins! :)))

  3. ion conchi-paris permalink
    27 Octombrie 2010 12:47 pm

    Ba frate daca mai aud vro’ unu’ ca politistii „ie inculti”, fac buba rau…uite frate cat de tari sunt cu ” ERATA” !!!

    • 27 Octombrie 2010 12:52 pm

      :))))))) Tare, nu? Cred ca iese cu bataie….

  4. 27 Octombrie 2010 2:21 pm

    Am sesizat o undă de ironie sau mi s-a părut? Nu că m-ar deranja.

    • 28 Octombrie 2010 12:07 am

      Cu riscul de a-mi pierde prietenii… Ironie, da…. Of! Cred ca o sa plec de-aici… Ma asteapta o plaja superba…for ever!🙂

  5. mona permalink
    28 Octombrie 2010 9:59 am

    De ce sa pleci Cristi, stai aici cu Baselu ca tu il admiri, e pacat sa il lasi singur, si ce, plaja de la Mamaia nu e superba? Tanti Nutzi isi face bine treaba la turism, cine mai are asa litoral cum numai in Romania mai gasesti? Mai avem ceva amenajat si pe Lacul Morii, e pacat sa nu te bucuri de Frunza Verde de acasa.

    • 28 Octombrie 2010 1:42 pm

      da, da! Sigur…

  6. MAXIM DANIELA permalink
    1 Noiembrie 2010 12:51 pm

    Motiunea nu a fost numai a psd-ului……a fost a tuturor romanilor……stiam ca nu va iesi dar in semn de solidaritate am fost in acea zi la Bucuresti impreuna cu echipa care o conduc pentru a sustine partidul…..o zi in care am indurat foarte mult frig si pentru un ceai a trebuit sa stau 25 minute la coada la o terasa……bleahhhh…o sila totala ma apuca cand ma gandsc cum am fost urmariti de spp-isti pe tot timpul sederii noastre in Bucuresti…..ar fi multe de spus despre acea zi de 27 octombrie 2010.

    • 1 Noiembrie 2010 1:33 pm

      Cum credeţi că îi urmăreau pe protestatarii din Piaţa Universităţii cei care erau în slujba lui Iliescu? Cum credeţi că erau domnnii de ,, bine ,,tunşi scurt şi care ne aminţau cu arestarea în 14 iunie 1990? Eu sunt una dintre persoanele iubite de Dumnezeu care nu am fost nici împuşcată, nici arestată sau violată de către oamenii aduşi să ,, planteze flori ,, de Iliescu.

      Cum credeţi că aş putea să stau alături de cei care îl au ca preşedinte de onoare pe Ion Iliescu?

      Dar cei care i-au bătut pe protestatari, tot în Piaţa Universităţii dar până în alegeri, cum credeţi că arătau ?

      De ce nu se aplică o lege a lustraţiei?

      De ce nu se cere aplicarea legilor decât atunci când este în interesul unui partid?

      Legile nu ar trebui să aibă culoare politică.

      • 1 Noiembrie 2010 3:18 pm

        Noi stim asta, carmen, dar copiii [stia de azi sunt complet pe dinafara!;)

  7. 1 Noiembrie 2010 1:39 pm

    Erată : ameninţau şi nu cum greşit am scris ,, aminţau,,.

    Încă nu cunoaştem cine ne-a turnat, cine mai toarnă, care au fost colaboraţioniştii vechiului regim care, ca în Franţa, ar trebui judecaţi, şi nu să îi vedem aproape zilnic pe la televiziuni ca mari deontologi sau lideri de opinie. Vai, vai, cine vrea să ne conducă!

Lasă un răspuns

