Skip to content

Haiti în vremea Holerei. Reportaj în Timpul

28 Octombrie 2010

In numărul care a apărut azi, al săptămânalului Timpul, am publicat reportajul Haiti, în vremea holerei. Timpul a fost lansat în septembrie şi reuneşte ziarişti din garda veche a României libere, oameni cu care mi-am început cariera de ziarist în 1991. Petre Mihai Băcanu, director, Eliade Bălan, redactor şef adjunct-coordonator, Bogdan Adam, redactor şef adjunct, Mihai Creangă, Dan Stanca, Adrian Bucurescu, Al Mihalcea, Costea, prietenul meu cu care am intrat la România liberă în aceaşi zi din 1991, Adrian Bărbulescu, din gaşca noastră, Daniel Uncu, de care nu mai ştiam nimic de multă vreme, Cornel Vilău, Adrian Bălan, dar şi Florin Eşanu, fotoreporterul cu care am fost în 2005, în Iraq.

Citeste in Timpul:  Haiti in vremea Holerei. Reportaj in TIMPUL.

No comments yet

Lasă un răspuns

