Skip to content

Reuniunea reporterilor de Investigaţii, anii 93-97, de la Evenimentul zilei

12 Noiembrie 2010

Când am văzut câţi şi CINE ne-am adunat joi seara la restaurantul Riviera, i-am zis Simonei Ionescu, iniţiatoarea evenimentului şi şefa noastră din acei ani de la EvZ, „Simona, imaginează-ţi ce ziar am face, noi ăştia de aici, acum. Dă-ne nişte hîrtie, câte un pix şi intrăm doi la o pagină sau chiar la câte una!”  Aşadar, Simona Ionescu, Silviu Ionescu, Ciprian Chirvasiu, Dan Papij, Cătălina Chelu, Maria Luiza, acum Ostaficiuc, Oana Costea, Petrişor Cană, Andrei Bădin, Gabriel Dogaru, Alecu Racoviceanu, Bogdan Atanasiu „Păsărică”, Bogdan Rădulescu „Mogio”, Aurelian „Relu” Mihai, Radu Baraba Popa, Cătălin Luţu, Macarie, Mihnea Petre Pârvu şi alţii care poate că au venit după ce am plecat eu din cârciumă. Au lipsit mulţi, unii motivat (Cristian Burcioiu, burcioiule! au intrebat ospătarii de tine! Si dizeuza!), alţii n-au ştiut (Horia Tabacu, de ex.; Horia! Ne vedem next time). Revederea a fost senzaţională! Este imposibil de scris într-un singur text, rezonabil ca întindere, şi de redat atmosfera în care se lucra pe-atunci. Brothers and Sisters! Pe atunci ziariştii făceau legea! Presa era presă, când nu se amestecau în treaba asta trepăduşi de azi care bântuie prin companii şi trusturi! Postez acum nişte fotografii, sper să recunoaşteţi personajele (numele sunt trecute in numele pozelor), dar o să revin şi cu nişte poveşti teribile din perioada aia!

18 comentarii leave one →
  1. 13 Noiembrie 2010 2:38 am

    Brovo, Cristi! Esti primul la relatare. Noi ne-am risipit pe facebook, dar tu, temeinic, taca-paca pe blog! Eu ma chinui sa va trimit pe mail pozele!

    • 13 Noiembrie 2010 8:34 am

      Am facut-o ca sa distribui pozele, Simona! O sa-ti mai trimit tzie pe mail…

  2. Mihnea-Petru Parvu permalink
    13 Noiembrie 2010 5:47 am

    Mai da-ne ceva poze!

    • 13 Noiembrie 2010 11:54 am

      I le trimit Simonei pe mail. Sunt prea multe ca sa bag pe blog! Ura!

  3. antibase permalink
    14 Noiembrie 2010 11:21 am

    bai, esti un ligau de fund de basescu. sa iti fie rusine si tie si celor de la prima, protv, b1 si tvr care il sustineti pe infractorul nr.1, acela ce va distruge complet omenia, cultura si civilizatia din tara asta…nici hunii si nici tatarii, nici rusii si nici legionarii nu au reusit ce reuseste acest parazit ce voi il sustineti…da, de basescul vostru preaiubit e vorba…e cel ce va distruge complet tara asta…din cauza ta si a lui, din cauza multor lichele ca voi, portocale jegoase, trebuie sa imi parasesc tara si neamurile….ca nu se mai poate trai cu salariul de Somalia si preturi de Anglia.

    • 14 Noiembrie 2010 1:00 pm

      Lavinia, neamurile tale vor fi mult mai relaxate fara tine!😉

  4. mona permalink
    16 Noiembrie 2010 6:17 pm

    Te-ai cam ingrasat Botezule , dar iti sta bine, ai ceva din Johnny Deep. Vezi ce te laud? Baga si tu mai multe poze sa mai imi clatesc si eu okisorii cu vechea gasca. Cu Burcioiu sa postezi o poza cand era el slabut si purta el lant si bratara de argint de la turci.Sa nu imi strici amintirea cu el ca te blestem!!! La multi ani si bunicii tale chiar daca e cu intarziere , dragalasa mamaitza (semeni un pik si cu ea)!!!

    • 16 Noiembrie 2010 10:09 pm

      Multumesc pentru urari, Mona! Sa stii ca am slabit vreo zece kilograme. O sa ma vezi poze!!!

  5. mona permalink
    17 Noiembrie 2010 2:37 pm

    Aoleo!!! 10 kg? Dar cat erai doamne???? Vino la mine la spital ca il rog pe dr. Nitescu sa te faca Banderas, cum ar zice fratele tau Burcioiu.

    • 17 Noiembrie 2010 8:09 pm

      Ce spital? ce dr. tau? nurtitionist?🙂 Acum m-am vazut cu Burci. la o bere, desigur. :))))

  6. mona permalink
    18 Noiembrie 2010 1:08 pm

    La Chirurgie Plastica pe Grivita. Scarbosilor, pe mine de ce nu ma luati la o bere????Ce daca sunt bugetara credeti ca nu mai am bani de o bere?Egoistilor!!! Eu beau cu Lucica, a fost ziua lui luni si ne-a mai ramas cate ceva pe aici, tocmai a venit cu o visinata facuta cu palinca, am luat o gura si mi-a stat inima in loc. Am vb. cu Vasiliu si cu Steluta sa ne vedem intr-o seara la o carciumioara la sosea.

    • 18 Noiembrie 2010 1:35 pm

      S-a marcat!😉

  7. Petrisor Cana permalink
    20 Noiembrie 2010 12:41 am

    Cristi, batrane, multam frumos pentru un remember care va ramane pentru multa vreme. Cand ma retrag la „depou” seara ori la sfarsit de saptamana am pe ce sa ma uit si ce mai citi sa imi amintesc de vremurile bune. Cu ajutorul tau ne vedem si noi mai des…Toate bune!

    • 20 Noiembrie 2010 5:46 am

      Petrisor, frate, ma bucur ca ma vizitezi! iar de vazut, la propriu, vor mai fi, cu siguranta, ocazii! Toate cele bune!

  8. 5 Iunie 2012 4:02 pm

    Papij am informatii pentru tine

  9. 13 Noiembrie 2010 5:57 pm

    Mersi, Simona de semnalizare!😉

Trackbacks

  1. Simona Ionescu » Noi, jurnaliștii anilor 90!
  2. Reporter Virtual » Simona Ionescu de la Click! s-a întâlnit cu foştii colegi “investigatori” de la EVZ

Lasă un răspuns

