Skip to content

Delia Matache, după zece ani

23 Noiembrie 2010

De vreo două săptămâni, Delia, frumoasa Delia (Delia Matache), cândva o cântăreaţă apreciată,  a intrat într-un nou scandal mediatic. Chipurile, şi-ar fi înşelat iubitul, un anume Florin Moldoveanu (unii îl numesc afacerist, fără să precizeze cu ce fel de afaceri se ocupă şi care este cota lui), şi s-ar fi cuplat cu un alt individ. Nu contează care. Foarte bine! Bravo ei! Are mobilitate şi nu se pierde cu firea după o despărţire! Partea proastă (aparent) pentru ea este că, odată cu scandalul ăsta au mai ieşit la iveală şi nişte înregistrări video-audio ale unor discuţii dintre Delia şi fostul (nu ştiu al câtelea) iubit al ei, Edi Iordănescu (fiul lui Anghel Iordănescu), fost antrenor, timp de o etapă, la Steaua. Inregistrări sexy, vulgare, care nu aveau ce căuta în afara spaţiului intim, în afara „încintei dormitorului” (altcineva în afara lui Edy Iordănescu nu avea cum să le dea în vileag; ruşine, Edy!).

Mă interesează mai puţin istoria asta. Ideea e că mi-a amintit de un interviu pe care l-am făcut cu Delia în anul 2000, prilej cu care i-am făcut şi nişte fotografii. Pe vremea aceea ascultam cu plăcere piesa „Vino înapoi” (sau ceva de genul ăsta). Delia era în N&D”. Tot atunci i-am făcut Deliei mai multe fotografii, undeva în faţa Operei Române. Pe una din ele o public aici, spre comparaţie cu una din „epoca modernă a Deliei”. Pe care o simpatizez (pe ea, pe Delia!!!),  în continuare, chit că nu mai cântă nimic!😉

PS: Cred că nu e nevoie să precizez care este fotografia cu Delia de-acum zece ani!

10 comentarii leave one →
  1. mona permalink
    23 Noiembrie 2010 11:44 am

    Era urata si atunci, urata e si acum!!! Are voce, si…. atat , e buna de bagat in… seama,dar nu de bagat in casa! Mananca si ea o paine !

    • 23 Noiembrie 2010 12:18 pm

      Are fund misto!😉

      • mona permalink
        23 Noiembrie 2010 1:34 pm

        Si ce daca, si eu am, he , he he!

  2. irealsd permalink
    23 Noiembrie 2010 12:36 pm

    Mona a sintetizat perfect si pct. meu de vedere. O sa-i analizez fundul sa-mi dau si eu cu parerea!

    • 23 Noiembrie 2010 1:16 pm

      Asta-i treaba de baietzi! :)))

  3. anonim permalink
    23 Noiembrie 2010 1:59 pm

    Din pozele postate noi nu putem vedea posteriorul Deliei. Ori postezi unele explicite, ca sa stim despre ce discutam, ori inseamna ca ai avut „alte surse”..:))

    • 23 Noiembrie 2010 2:13 pm

      Pe Google gasesti sute de dovezi. Eu am vrut sa fiu decent! :)))

      • anonim permalink
        23 Noiembrie 2010 6:28 pm

        Doar in imagini, pentru ca subiectul discutiei se situeaza, oricum, sub ombilic.

  4. mona permalink
    24 Noiembrie 2010 1:55 pm

    Prin bunavointa lui Petrisor am vazut pozele de la reuniune, intra si tu pe mess ca sa iti spun impresiile mele ca aici …. , nu ca te-ar interesa, dar trebuie domne’.

    • 24 Noiembrie 2010 2:51 pm

      Mai bine suna-ma 0735.81.00.06

Lasă un răspuns

