Skip to content

Concurs: A cui e chelia?

24 Noiembrie 2010

Fără îndoială că aţi văzut prin toaletele din baruri, cafenele, cluburi reclama din fotografie. De fapt, un afiş al unei firme de publicitate (Oops Media) care se ocupă şi cu advertising-ul din, pardon de expresie, WC-uri publice. Afişul e accesibil vizual numai domnilor. Neobişnuind să intru în toaletele doamnelor, nu am de unde să ştiu dacă desenul este adaptat genului feminin. Aştept lămuri! AM GLUMIT!

Ideea e că această caicatura mi-a inspirat şi acest concurs adhoc. Cine ar putea fi personajul din desen, omuleţul acela reprezentat în plină activitate fiziologică.

Am câteva variante de răspuns pe care vi le propun. Cine răspunde corect are ca premiu o melodie dedicată în exclusivitate (la cerere) sau un articol scris de subsemnatul pe o temă aleasă de câştigător. Ce ziceţi?

Aşadar individul este:

a) Bogdan Stelea; b)cântăreaţa cheală; c) profesorul Răzvan Theodorescu; d) Mihai Bendeac, într-o emisiune de-a lui; e) o altă cântăreaţă cheală; f) un client al barului; g) Mircea Badea deghizat într-un bendeac; h) fantoma lui Kojak; i) Adrian Ursu; j) Traore, de la CFR Cluj, îmbrăcat cu sacoul lui Sorin Cârţu; k) afaceristul Chelu (darea de mită de la MAI).

Vă aştept!🙂

UPDATE: Cheliosul este Băsescu. Doar că nu face pipi, ci stă acolo şi numără banii de la FMI!😉 Căştigătorii să ridice mâna!

46 comentarii leave one →
  1. cristina nistor permalink
    24 Noiembrie 2010 2:34 pm

    pai sa zicem … fantoma lui kojak … :))

    • 24 Noiembrie 2010 2:52 pm

      Da, seamana! Inca nu dau raspunsul! Al tau s-a consemnat!🙂

  2. conchi permalink
    24 Noiembrie 2010 3:01 pm

    pai fraticule chelu’ ala se pipi ,pardon’ , intre pisoare…urmareste atent desenu’…asadar e chel si are doi ochi frumosi ce se uita unu la altu’…deci e „Bese” bre! pardon Base !

    • 24 Noiembrie 2010 9:54 pm

      Da! E o idee! :))))

  3. irealsd permalink
    24 Noiembrie 2010 4:19 pm

    Cu siguranta afaceristul Chelu! Isi satisface nevoile fiziologice pe MAI!

    • 24 Noiembrie 2010 9:54 pm

      IREALSD: E ultimul raspuns? :)))😉

  4. irealsd permalink
    24 Noiembrie 2010 4:21 pm

    Ah… Vrem lamuriri: cd are loc desemnarea castigatorului?

    • 24 Noiembrie 2010 9:56 pm

      IREALSD: Cred ca luni!🙂

  5. mona permalink
    24 Noiembrie 2010 5:48 pm

    Dupa urechi precis e Viorel Lis, sigur el este!!!

    • 24 Noiembrie 2010 9:56 pm

      MONA: Poate e Oana! :)))

    • 24 Noiembrie 2010 9:57 pm

      MONA: Pai am scris ce castigati!

  6. mona permalink
    24 Noiembrie 2010 5:50 pm

    Da castigam si noi ceva la concursul asta? Fa macar o tombola mica sa ne iasa si noua ceva de Mos Nicolae!!

  7. mona permalink
    24 Noiembrie 2010 5:51 pm

    Pardon, nu am citit pana la capat , vad ca o sa se castige o melodie, of!

    • 24 Noiembrie 2010 9:58 pm

      MONA: Dar tu ce ai vrea? :))))

      • mona permalink
        25 Noiembrie 2010 10:59 am

        Nu stiu, nu stiu! (parca il vad pe Bendeac)

  8. 24 Noiembrie 2010 8:24 pm

    Până o să-mi vină o idee originală, dacă se va întâmpla, să zicem că este vorba de afaceristul Chelu (darea de mită de la MAI) , aşezat între două…., precum măgarul din poveste între două căpiţe de fân,şi care se gândeşte profund : să mă… încred în DNA sau în Poliţia română?

    • 24 Noiembrie 2010 9:57 pm

      CARMEN: Interesant!😉

  9. 25 Noiembrie 2010 7:13 am

    Poate te-ai gândit la chelia lui Bese” care, sătul de atâtea bi-laterale şi tri-laterale s-a refugiat acolo,unde ,,şi împăratul merge singur,, şi îşi spune :,, Ha, ha,ha! Iar i-am păcălit! Aici nu ajung nici chiar ziariştii mogulilor. Ar trebui să te învăţ şi pe tine Nicolas, Bese” vorbeşte cu imaginea lui Sarkozy din oglindă, cum să-i ciuruieşti pe ai tăi. Ha, ha,ha!

    • 25 Noiembrie 2010 7:51 am

      CARMEN: Basescu mai are putin par pe bi,tri-laterale!:))))))

  10. irealsd permalink
    25 Noiembrie 2010 8:49 am

    Jur ca este Chelu. Eu am facut fotografia! Cine poate contesta?!

    • 25 Noiembrie 2010 10:42 am

      Vrei tu neaparat?🙂🙂

  11. irealsd permalink
    25 Noiembrie 2010 12:00 pm

    N-am mai castigat un premiu din clasa a IX-a! Macar aici sa fiu si eu castigatoare!
    Plus ca am dat raspunsul corect. Dar la cata coruptie este in tara asta, nu m-ar mira ca juriul sa concluzioneze ca personajul din imagine este Carlos Valderama!

    • 25 Noiembrie 2010 2:02 pm

      Raspunsul, sambata!😉

  12. mona permalink
    25 Noiembrie 2010 7:06 pm

    E Viorel Lis!!!! L-am vazut la tv acum , si sigur el este! Daca ma insel, atunci precis e Chelu. Cred ca totusi este Chelu zis si Viorel, Viorel Lis(vorbesc in rime, baga fraza asta pe ritm de rap), deci Irealsd si Je’ suntem castigatoare!!!!!Asa ca te rog, baga melodia si articolul ca nu avem rivali si nici rivale!

    • 25 Noiembrie 2010 8:00 pm

      MONA: M-ai inebunit! Luni aveti raspunsul!😉 :)))))

      • irealsd permalink
        26 Noiembrie 2010 8:35 am

        Asteptam, in liniste! Un weekend excelent!

        Enjoy it!

        • 26 Noiembrie 2010 11:09 am

          IREALSD: Multumesc, la fel!🙂

  13. mona permalink
    26 Noiembrie 2010 10:18 am

    Hai ca esti nehotarat , ai zis sambata , acum iar e luni? Ca sa te inebunesc de tot , sa ma urasti!

    • 26 Noiembrie 2010 11:10 am

      MONA: Ce te grabesti asa? Pleci din tara? :))))

  14. mona permalink
    26 Noiembrie 2010 1:57 pm

    Asa sunt eu, nerabdatoare, si da, plec din tara si m-am decis sa ma intorc marti ca sa nu pierd miercuri marea noastra Sarbatoare Nationala , sa mananc mici si sa beau bere gratis si carnati si tuica si…… ce ne-o mai da conducatorul nostru iubit!!!!

  15. aura permalink
    26 Noiembrie 2010 9:50 pm

    cantareata cheala, o fi?! :)) sau poate ca… o alta cantareata cheala :)) de fapt , conchi are dreptate, cred ca-i Base :))

    • 26 Noiembrie 2010 10:06 pm

      AURA: Aaaaa! Cred ca v-ati inteles! :)))

      • aura permalink
        26 Noiembrie 2010 10:26 pm

        nu, nu! sa nu crezi asa ceva😛 , cred ca o sa fim mai multi castigatori :))

        • 27 Noiembrie 2010 8:21 am

          AURA: Incerci sa influentezi juriul! :)))

          • aura permalink
            27 Noiembrie 2010 11:21 pm

            incerc :d, imi iese? :))

  16. mona permalink
    30 Noiembrie 2010 11:22 am

    Draga Cristi, am revenit, e marti si nu am aflat cine e cheliosul. Imi mai incerc norocul si sper sa am dreptate. E Alecu Racoviceanu!!!!

    • 30 Noiembrie 2010 11:31 am

      Mona, daca te aude Alecu!!! Ai rabdare cu premiul… abia m-am trezit!

  17. mona permalink
    30 Noiembrie 2010 12:02 pm

    Hai fa okisori si sa il suni pe Andrei Dumitru sa ii spui „la multi ani!” ca e Sf. Andrei. Ce ne mai canta el azi dragul de el. Saluta-l si pe Andrei prietenul tau din partea mea, ca mi-am adus aminte si de el.

  18. Raluca" Home" permalink
    1 Decembrie 2010 10:09 pm

    Recunosteti personajul??!! Este Cristi Botez dupa o Stella. Sa va explic de ce.
    Actiunea se petrece intr-un spatiu relativ restrans dar cu o mare capacitate de deversare, respectiv trei pisoarce, deci domnul nostru este prudent si isi alege cu grija locurile in care-i onoreaza pe altii cu prezenta.
    Personajul nostru se intreapta mandru spre pisoarca din mijloc, in caz ca apar alti doi domni spre satisfacerea nevoilor fiziologice, dumnealui sa fie centrul atentiei.
    La o alta aruncatura de privire, dumnealui priveste calm tablourile reevocand satisfacut ultimul articolol publicat si ingrijit de minte-i ingenuoasa si cu intelepciune descatuseaza nasturii pantalonilor.
    Poponetul ferm si bombat m-a facut sa-mi dau acordul sa privesc prin blugii dumnealui cat si pe gaura cheii. Hi. Hi.
    Cat despre Stella…. a golit-o, disecat-o si lasat-o singura la masa. E rece, goala si inca umeda… si s-ar mai prelinge inca odata prin trupul domnului si-n pisoarca fruntasa.

  19. irealsd permalink
    2 Decembrie 2010 10:13 am

    …. And the winner is…

  20. irealsd permalink
    17 Decembrie 2010 12:45 pm

    Am lipsit ceva timp de pe blogul tau, iar cand am revenit am vizualizat repede si acest articol, cu speranta ca poate ai desemnat si tu castigatorul, dar… pauza…

  21. irealsd permalink
    17 Decembrie 2010 4:12 pm

    Sorry! Acum am observat update-ul. Poop!

    • 18 Decembrie 2010 2:25 am

      Ai un premiu special!🙂

  22. 18 Decembrie 2010 9:07 am

    Nouă Moşul nu ne aduce nimic? Noi nu am fost cuminţi?

  23. irealsd permalink
    19 Decembrie 2010 1:01 pm

    Multumesc! Unul de consolare?!🙂

    • 19 Decembrie 2010 1:21 pm

      Il postez azi (acum) pe facebook!🙂

Lasă un răspuns

