Skip to content

Revenire la articolul despre Biserica Sf. Nicolae

5 Decembrie 2010

Pascal Ilie Virgil, ziaristul cu care am participat (la iniţiativa lui) la acţiunea de la biserica Sf. Nicolae, mi-a comunicat o informaţie foarte importantă. Şi îi mulţumesc.

„Gheorghe Dem. Ciocan era parinte la acea biserica arsa. Avea aproape 80 de ani. S-a zbatut sa refaca biserica, poate idealul asta l-a mai tinut in viata cativa ani. Si a reusit. Intr-un dictionar al procesului comunismului avem urmatoarele date despre el: CIOCAN, Gheorghe Dem. Din
Bucuresti. Preot-profesor la Biserica „Sf. Nicolae”. Retinut la sediul Securitatii din Uranus, în perioada iulie 1958 – februarie 1959, fara sa fie judecat”.

9 comentarii leave one →
  1. 6 Decembrie 2010 9:00 am

    Mă bucură mesajul tău.

    Mai există şi oameni dedicaţi unei cauze nobile, preoţi care au crezut în menirea lor.

    • 6 Decembrie 2010 9:22 am

      Mi-as dori sa ma pot dedica mai mult unor astfel de lucruri…

  2. mona permalink
    7 Decembrie 2010 12:21 pm

    La asa ceva ma bag si eu! Te rog fa-mi si mie rost de nr. de tel a lui Radu Opaina si daca il cunosti ar fi si mai bine ca am nevoie de niste sfaturi de la el. Multumesc! Si sa sti ca astept si raspunsul la concurs si premierea.

    • 7 Decembrie 2010 8:32 pm

      Suna-ma maine!

  3. mona permalink
    7 Decembrie 2010 9:26 pm

    ok., multam , noapte buna somn usor la toata lumea!!!

  4. Maxim Daniela permalink
    8 Decembrie 2010 8:53 pm

    Este un lucru bun……felicitari!

    • 8 Decembrie 2010 11:12 pm

      Dana, multumesc!

  5. MAXIM DANIELA permalink
    10 Decembrie 2010 3:53 pm

    Un sfarsit de saptamana frumos sa aveti si aceasta melodie sa va umple sufletul de bine….

  6. MAXIM DANIELA permalink
    10 Decembrie 2010 3:54 pm

Lasă un răspuns

