Skip to content

Cronică de teatru. Sau de familie? :)

10 Decembrie 2010

La început, când am observat deosebiri de personalitate şi de preocupări  între cei doi fii ai mei, am fost oarecum descumpănit. Ulterior m-am calmat. Era ceva firesc. Alexandru, cel mare, care are acum 19 ani şi este student la Medicină, este (poate şi datorită vârstei) mai responsabil, mai aplecat asupra studiului. Nicolas, în schimb, puştiul meu, care pe 20 decembrie împlineşte 13 ani, este înclinat spre spectacol. Ca să nu zic artă, căci e prea mic pentru asta. Nicolas urmează, de vreo trei ani, cursuri de teatru. Anul trecut, tot în decembrie, dacâ nu mă înşel, a avut un prim spectacol. Anul acesta, pe 8 decembrie, a interpretat rolul profesorului Miroiu, din Steaua fără nume, de Mihail Sebastian, într-un spectacol găzduit de Teatrul Nottara. Mă rog…O adaptare pentru adolescenţi… Prilej de bucurie pentru copii, pentru părinţi, pentru cei de pe scenă, mai cu seamă… Orice critică ar fi deplasată… Nici măcar nu ar trebui să spun că ar fi fost mai mult de lucru la expresie… Copiii au fost minunaţi! Totul a fost minunat! 🙂 Dar şi mai plăcut a fost, că după spectacol am ieşit la un restaurant, la HOME, lângă Biserica Anglicană-Grădina Icoanei, eu cu Nicolas, cu Adela, fosta mea soţie şi mama lui Nicolas, cu Geta, mama Adelei şi fosta mea soacră, şi cu… Rebecca, prietena lui Nicolas. 🙂  Nicolas Botez! Mda… Ar putea fi un nume de actor mare! 🙂

28 comentarii leave one →
  1. Pascal Ilie Virgil permalink
    10 Decembrie 2010 4:38 pm

    Vreau sa-i facem o filmare de casting, poate am un rol pentru el prin februarie.

    • 10 Decembrie 2010 6:47 pm

      S-a marcat! Vorbim la tel. Thanks!

  2. Maxim Daniela permalink
    10 Decembrie 2010 7:52 pm

    Ce as putea sa spun….sincer am ramas fara cuvinte……esti un tatic fericit si ma bucur cand vad copii talentati.Felicitari!

  3. Maxim Daniela permalink
    10 Decembrie 2010 8:02 pm

    Sa-ti traiasca briliantele si sa ai parte numai de bucurii…………o seara frumoasa tuturor!

  4. Maxim Daniela permalink
    10 Decembrie 2010 8:11 pm

    Mult succes Nicolas Botez!Un sagetator va reusi tot ce-si propune si va avea mult succes.

    • 10 Decembrie 2010 8:45 pm

      Multumesc, Dana! 🙂

  5. Maxim Daniela permalink
    13 Decembrie 2010 9:07 am

    Buna dimineata!Este luni si vreau sa va descretesc un pic fruntile……..merita vazut….

  6. Maxim Daniela permalink
    13 Decembrie 2010 9:08 am

  7. Maxim Daniela permalink
    13 Decembrie 2010 9:10 am

  8. GeorgeViorel Preda permalink
    13 Decembrie 2010 9:35 am

    Bravos
    Felicitari Nicolas!!!

    Seamana cu tine batrane samurai !!

    • 13 Decembrie 2010 12:03 pm

      Thanks a lot! 🙂

  9. conchi permalink
    13 Decembrie 2010 12:32 pm

    atat timp cat vrea sa stea pe scena de teatru e bine…sa nu il lasi insa sa vrea ca tine teatru de …razboi…ca nici la varsta asta nu te mai linistesti frate ! :)))

    • 13 Decembrie 2010 1:24 pm

      Ioaner, nu cred ca i-ar trec vreo clipa prin cap sa plece la razboi… Dar nu stii niciodata 🙂

  10. aura permalink
    13 Decembrie 2010 12:33 pm

    felicitari pt fiul tau :). sincer, nu ma mir…dintr-un tata talentat n-avea cum sa iasa copii netalentati :)aaaa… si pregateste-te pt emotii mai mari, pt ca sunt sigura, ca asta e doar inceputul succesului fiului tau 🙂

    • 13 Decembrie 2010 1:25 pm

      Multumesc, Aura! Esti o dulce! 🙂

  11. elisa permalink
    13 Decembrie 2010 7:24 pm

    este minunat cand inima -ti salta de bucurie pentru copiii tai.pacat ca nu toti ne putem bucura asa cum ne am dori de ,, odraslele noastre”.
    Iti urez sa multa sanatate si viata lunga sa te poti bucura de copiii tai!
    O seara excelenta! Sa fii fericit!

    • 13 Decembrie 2010 11:22 pm

      Multumesc, Elisa! Multa sanatate si sarbatori fericite!

  12. Rebz Lee permalink
    15 Decembrie 2010 11:29 am

    ati facut multe poze da ati pus pitine..:))

    • 15 Decembrie 2010 12:04 pm

      Rebeka, pe blog nu pot pune foarte multe! 🙂 dar i le dau lui Nicolas diseara. Ma vad cu el. Si am scos si pe hartie cateva. Si pentru tine! 😉

  13. Rebz Lee permalink
    15 Decembrie 2010 11:30 am

    putine**

  14. mihaela permalink
    15 Decembrie 2010 10:16 pm

    felicitri ptr nichols,cel mai frumos lucru este sa fi mandru de propri copii. sa le acorzi cat mai mult timp ptr ca merita.

    • 16 Decembrie 2010 1:40 am

      Multumesc, Mihaela! 🙂

  15. irealsd permalink
    17 Decembrie 2010 12:43 pm

    Nume cu rezonanta, intradevar! 🙂

    • 18 Decembrie 2010 2:24 am

      Multumesc! E de bine, nu? 🙂

      • Camelia permalink
        5 Ianuarie 2011 3:40 pm

        Da, frumos! Felicitari, ai intr-adevar DOI baieti reusiti. Si cum eu il cunosc bine pe Alex, pot spune ca este chiar deosebit. N-am avut timp sa „rasfoiesc” pe aici, dar ar fi fost frumos sa-l vad si pe el desi noi ne intalnim destul de des.

        PS M-am bucurat sa il „vad” si pe Pascal! Saluta-l daca si cand va mai auziti.

        Succes!

        • 5 Ianuarie 2011 7:07 pm

          Multumesc, Camelia! Si te mai astept pe-aici! 🙂 Si daca derulezi in spate, prin august, dar si mai in urma, dai si de Alex. Ii iubesc pe amandoi enorm si sunt mandru de ei! 🙂 O sa vorbesc si cu Pascal! 🙂

  16. Camelia permalink
    6 Ianuarie 2011 9:42 am

    Am derulat si m-am mai edificat.Mea culpa! Si am citit despre niste lucruri pe care aproape le uitasem si altele pe care nu le stiam. Frumos si trist in acelasi timp. Sunt momente in care am sentimente aproape materne pentru Alex, il stiu de mic si am petrecut atat de mult timp impreuna. Acum este un tanar dragut si serios si ma bucur mult sa vad ca ii place compania baietilor mei, chiar daca ei sunt atat de mici. Sper din suflet sa-i fie bine, sa se realizeze profesional si personal, sa fie curajos si increzator.
    Cam atat… m-am cam lungit.
    … iar tie iti doresc sa gasesti ceea ce cauti…. daca nu cumva ai gasit deja:)

    • 6 Ianuarie 2011 10:21 am

      Sa-ti traiasca baietii! IMi mai povesteste Alex despre ei. 🙂 Multumesc pentru vizite si te mai astept pe blog! Have a nice time! 😉

Lasă un răspuns

