Skip to content

Realitatea şi OTV, două televiziuni de râs. Noi dovezi!

9 Ianuarie 2011

 Tembelismul celor de la Realitatea TV nu are limite. Obsedaţi de misiunea lor de a-i muşca de cur pe cei de la Putere, au lăsat naibii orice urmă de profesionalism. Azi dimineaţă s-au folosit de subiectul (ex)tragerii LOTO ca să se ia de Boc. „Dacă Boc ar câştiga Marele Premiu, iată ce-ar putea face cu banii...”. Aş zice că nu sunt capabili să facă o ştire ca lumea, dar se ştie care este motivul apariţiei acestor enormităţi. Aş vrea să ştiu şi eu cine e ipochimenul ăla de editor sau producător care a avizat chestia asta care compromite ideea de jurnalism. Dar o să mă interesez cine a fost şi vă spun. Bă, dar de ce nu aţi băgat şmecheria asta: „Dacă Vântu ar câştiga Marele Premiu, ar putea da banii la o parte din amărâţii ăia pe care i-a furat prin marea combinaţie FNI!”?. Eu le doresc „jurnaliştilor ” de la Realitatea TV să câştige EI Marele Premiu şi să se lase dracului de meserie! Hai noroc!

La OTV, aceaşi curgere nesfârşită de cretinisme. De ceva vreme, pe deasupra lui Dan Diaconescu, supranumit Bufonul gri sau Fantoma cu costum, curge, ca mucii dintr-un nas defect, o bandă în care suntem anunţaţi ce se va întampla dacă (Doamne fereşte!, dar cu atâta idioţi în jur, nu ştii niciodată) dacă Partidul Popoului sau Poporului (nu mi-e foarte clar) ar câştiga alegerile (probabil de la Balamuc) din România, iar Dan Diaconescu, zis Bufonul gri sau Fantoma cu costum (repetiţie voită), ar ajunge preşedinte (probabil la acelaşi stabiliment). Bine, e clar că tot ce scrie pe banda aia ar duce la prăbuşirea iremediabilă a ţării, dar distractiv e că DD vrea să schimbe şi limba română. După cum se vede în captură. “ElEminarea salariilor…”. Dar la ce să te aştepţi de la Dan DEaconescu, când acum vreo patru zile îl întreba pe Sorin Ovidiu Bălan dacă pe retina morţilor rămân întipărite imaginile din clipa morţii! Pe Bălan era să-l umfle râsul, dar i-a răspuns simplu că NU. Sorine, arde-l pe Dănuţ, ia-i banul, ce dacă e omul e praf!

10 comentarii leave one →
  1. mona permalink
    12 Ianuarie 2011 11:48 am

    Buna Cristi, ce mai faci? Eu bine ,multumesc!

    • 12 Ianuarie 2011 12:03 pm

      Iti arde de joaca, ai?🙂 La Multi Ani!

      • greta permalink
        16 Ianuarie 2011 9:04 am

        gigele , get a job, de bloagari de 2 lei e plin

  2. mona permalink
    13 Ianuarie 2011 9:49 pm

    La multi ani,la multi ani!!! Eu ti-am tot urat , mi-am facut datoria de crestin, tu mai trebuie sa bagi niste ” multi ani traiasca”. Pai eu ti-am urat odata de ziua ta, odata de Craciun , odata de Stefanel, odata de An nou si de doaua ori acum, in total 6 , Doamne , cate uraturi ti-am facut!!! Dar mi-a facut placere si ti-am urat din suflet. Hai, la multi ani inca odata ca sa fie de 7, cifra magica si cu noroc!! He, he , he

  3. mona permalink
    13 Ianuarie 2011 9:50 pm

    am scris aiurea o data

  4. Maxim Daniela permalink
    18 Ianuarie 2011 8:07 am

  5. Maxim Daniela permalink
    18 Ianuarie 2011 1:02 pm

    Nu o lasati pe Lulu sa inchida blogul http://lumiss22.wordpress.com/2011/01/18/anunt

  6. Maxim Daniela permalink
    23 Ianuarie 2011 2:17 pm

    FUNDATURA. Aici suntem! Dupa 20 de ani de navigare haotica prin istorie, am ajuns intr-o fundatura.Suntem atat de individualisti incat nu ne mai pasa de nimic altceva decat de propria persoana. Au altii probleme? La naiba cu ei. Pentru ca asa ne invata politicienii. Asa ne instruiesc puhoiul de formatori de opinie de la televiziuni si de pe Internet.Si nu doar actuala Putere este de vina pentru fundatura in care am ajuns. Toata adunatura de politicieni care au furat si au devenit, deci, santajabili, este de vina ca Romania a ajuns intr-o situatie din care nu poate iesi decat taind buba pentru a se putea scurge mizeria…..nu vom iesi din aceasta stare cu atitudinea pe care o avem nici intr-o mie de ani. Ne vom invarti in cerc, incapabili sa descoperim solutia…..va trebui ca peste Romania sa se abata o tragedie de mari proportii pentru ca poporul asta sa-si schimbe atitudinea, sa invete din nou ce e compasiunea, sa invete ca trebuie sa invete si ca trebuie sa lucreze cu strategii. Ca are nevoie de oameni care sa schiteze un proiect si apoi de oameni care sa puna acel proiect in practica….a venit vremea s-o luam din nou de la capat… problema este ca nu vrem si nici nu mai avem puterea s-o facem…nu ne pricepem la management si ne miram ca, dupa ce am taiat lefurile, lucrurile merg tot mai prost, ca angajatii nu mai lucreaza la fel…. istoria ne-a invatat ca doar tragediile de mari proportii pot schimba soarta popoarelor. Americanii au avut nevoie de Pearl Harbour ca sa-si schimbe atitudinea si apoi de VietNam, japonezii au avut nevoie de Hiroshima si Nagasaki ca sa-si dea seama cum sa abordeze viitorul, rusii au avut nevoie de milioanele de morti in WW2 ca sa se uneasca pentru un proiect comun, chinezii au avut nevoie de Marsul cel Lung si Revolutia Culturala ……suntem o natie de prosti si inculti.Asta suntem! Niste prosti si niste inculti cu pretentii. Nu stim ce reprezinta in economia politica salariul dar cerem micsorarea lui pentru toti ceilalti in afara de noi. Stim ca politicienii fura de rup, ca iau spagi, ca seaca bugetul national, insa consideram acest lucru firesc si cerem sa se reduca lefurile angajatilor de la stat ca sa se stopeze jaful banului public.

  7. mona permalink
    24 Ianuarie 2011 8:38 pm

    Daniela esti tare ,toata admiratia mea pt. ce ai scris!!!Eu sunt unul din acei bugetari care vrea sa vada cum acel procent din salariu care i s-a luat abuziv salveaza Romania, dar probabil in alta viata ca in asta nici o sansa.

  8. Maxim Daniela permalink
    28 Ianuarie 2011 9:29 pm

    Suntem astazi, in aceeasi situatie cu iobagii eliberati la 1746. Dupa 20 de ani de libertate haotica, ne pregatim sa ne vindem din nou drepturile castigate. Ni se sopteste ca e singura sansa, suntem intoxicati cu ideea ca alta solutie nu exista…ca suntem condamnati sa muncim zi-lumina, ca aceasta e calea spre fericire. Nu ne trebuie drepturi civile, ca ziua de munca de opt ore este un moft, ca sindicatele sunt inventii inutile, ba chiar nocive….salariatul trebuie sa devina un sclav pentru ca produsul muncii sale sa devina cat mai competitiv…culmea este ca exista imens de multi romani care sunt de acord cu noua iobagie. Majoritatea, e drept, nu presteaza munci fizice. E dificil sa-i faci sa inteleaga de ce e nevoie sa existe niste reglementari care sa opreasca patronul sa-si exploateze angajatul, de ce nu se mai pun copiii la munci fizice de cate zece ore pe zi, de ce exista concediul de odihna platit, de ce exista zile libere, de ce exista un salariu minim….este dificil sa le explici ca solutia “daca nu-ti convine, pleaca” nu poate functiona. Sau ca mitingurile si demonstratiile nu sunt organizate de salariati doar pentru ca n-au chef de munca.

Lasă un răspuns

