Skip to content

Mircea Badea are „sânge-n păsărică”!

16 Februarie 2011

Mircea Badea s-a învârtit, zilele trecute, de o amendă de 10.000 de lei de la CNA pentru că a spus, în timpul emisiunii sale „Te-n gura presei” –s-a întrebat, de fapt, dacă jurnalistul Mircea Marian , editorialist la Evenimentul zilei, ar fi „rezultatul unei educaţii sexuale precare”. Asta în timp ce pe ecranul din studio era pus, la dimensiune mare, portretul ziaristului. Pretextul pentru această măgărie, o jignire adusă nu doar lui Mircea Marian, ci mai ales familiei, părinţilor săi, a fost un articol publicat de EvZ, pe tema educaţiei sexuale a tinerilor din România.

          Mircea Marian, jurnalistul atacat cu laşitate, ca să se înţeleagă contextul ticăloşiei comise de M. Badea, a criticat în repetate rânduri prestaţia politică (şi nu numai) a lui Dan Voiculescu, patronul Antenelor 1,2,3 . Iar Mircea Badea, bodiguardul extrem de vocal al mogulului, dobermanul de la miezul nopţii de pe Antena 1, s-a simţit dator să-l atace pe Mircea Marian, ca să arate că şi-a însuşit dresajul şi că îşi merită din plin arginţii.

          Şi s-a achitat de datoria faţă de stăpânul său în chip josnic, luând în râs înfăţişarea lui Mircea Marian. Care, vezi Doamne, nu are faţă de „pleiboi”, aşa, ca el. Adevărul e că Mircea Badea e un bărbat frumos, chiar şu cu freza aia a lui de boldean. In treacăt fie spus, cred că ar putea concura cu succes pentru titlul de „Idol al femeilor cu mustaţă”. SMILE No offence! Mircea Badea este, într-un fel, şi comic, deşi arareori depăşeşte nivelul lui Nae Lăzărescu. Şi, totodată, poate fi suspectat, uneori, şi de inteligenţă. Vorbeşte lumea.🙂

          Toate aceste presupuse calităţi sunt anulate, însă, de o lipsă acută de bun simţ. Ca şi de absenţa aproape totală a stilului. Căci băşcălia de mahala nu are nimc de-a face cu stilul.

Dar de ce face Mircea Badea toatea astea? Bine, e clar că, în primul rând, o face pentru purcoiul de bani cu care Voiculescu îi alimentează, lună de lună, cardul. Dar o face, aşa cum a spus-o chiar el, imediat după ce l-a jignit pe Mircea Marian, şi pentru că „are sânge-n păsărică”. Ca să fie clar, după ce a emis enormitatea despre Mircea Marian, Badea şi întrebat retoric colegii din studio: „Credeţi că o să mă amendeze CNA pentru asta?” Şi tot el şi-a răspuns: „Şi ce dacă, bă! Am sânge-n păsărică!”. Acum întrebarea e: Are sânge într-o singură păsărică? Sau în tot stolul care i se zbenguie la mansardă?😉

14 comentarii leave one →
  1. mona permalink
    16 Februarie 2011 4:58 pm

    Mai Cristi, e bine ca tipul e bazat si are sange intr-o pasarica , vorba cantecelului:
    „Cine are c…e sare la bataie, cine n-are sange ii vine sa plange!!”

    • 16 Februarie 2011 9:35 pm

      M-am prins! Esti in limba dupa Badea!!! :))))))))

  2. 16 Februarie 2011 9:45 pm

    Bine aţi venit!

    Mircea Badea nu se dezminte.

    Dacă aş mai scrie ceva nu m-aş deosebi cu nimic de el. Nu merită.

    • 17 Februarie 2011 12:54 am

      Thanks! Si… te inteleg! Eu nu ma pot abtine! :)))

  3. mona permalink
    17 Februarie 2011 1:08 pm

    Nici eu nu ma pot abtine,il visez nopatea in chilotii lui cu pene si cu boldaneasca gelata.Sti reclama aia cu „trebuie sa il ai”? In fiecare seara (adica odata la 3 ani cand il mai nimeresc la tv) imi spun: Mona trebuie sa il ai!!! :)))))))))))))))))
    Si n-ai vazut ce karate stie si ce spagat, doamneeeeeeeee, pai cine mai e ca el in tara asta? Si daca mai are si sange in pasarica … pai tu ai mai Cristi pasarica in sange???????? Ofticosule!!!
    :))))))))))))))))))))))))

    • 17 Februarie 2011 1:57 pm

      Mona! Ai inebunit!)))))

  4. mona permalink
    17 Februarie 2011 2:57 pm

    Mai, pe mine cuvantul pasarica ma duce cu gandul in 2 parti:
    1. Bogdan A. , cu fata lui dragalasa si nevinovata si mi-l imaginez plin de sange
    2. Gabi Boholt cand imi spunea el bancul cu pasarica de pe umar
    Amandoua alternativele ,ma fac sa ma prabusesc de ras. Si, mai Cristi , eu sunt un om cu simtul umorului dezvoltat si o fire foarte pozitiva. Lasati supararea si negativismul la o parte ca va imbatraneste inainte de vreme, si va omoara sufletul. Priviti partea plina a paharului ca e mai bine. Prea sunteti seriosi cu totii. Daca ai nevoie vre-odata de terapie sa apelezi la mine ca sunt psiholog cu diploma si te intind pe canapeaua mea ,una doua!!:))))

    • 21 Februarie 2011 10:18 pm

      Mona, deci arat batran,. da? :)))) Care-i treaba cu canapeaua? :)))))

  5. Maxim Daniela permalink
    21 Februarie 2011 8:19 pm

    Mi se face rau cand aud de Badea….blehhhhh…..o stare de voma mi se provoaca ori de cate ori aud numele lui.

  6. mona permalink
    22 Februarie 2011 10:14 am

    Stai bre,n-o lua asa, visez si eu sa am un cabinet particular dar numai dupa ce vand pamantul de la tara si livada de pruni,( caci altfel sunt copil sarac ) pana una alta am doar canapeaua, muzica de relaxare ,dvd cu pestisori, si betisoare aromate de diverse arome. Pai ori fac terapie ori nu mai fac!! Daca vi la terapie te asez pe parket si cu adidasul sub cap?Pai daca racesti ce ma fac cu tine? Si hai ca sa incepi ziua frumos iti atasez un videoclip. Daca esti tare fa ca el!!!!:)))))))))) http://www.youtube.com/watch?v=Un8VQuOTlaw&feature=related

  7. Olalaaa permalink
    22 Iunie 2011 7:01 am

    „Destept” mai esti …. Pai daca nu-ti place omul, de ce-i mai faci reclama ?? Ca doar si reclama negativa tot reclama este, nu stiai asta ? Iar faptul ca nu se lasa calcat pe coada nu e cumva o dovada de barbatie ? Sau poate cumva ti-e rusine si tie acuma – ca, de, a mai trecut vremea de cand ai comis-o si tu – pentru cate ai scris in plangerea impotriva conducerii ‘Click !’, nu ? Pai ajungi acum sa nu-i mai suporti pe cei ce sunt vocali impotriva celor pe care nu-i sufera ??

    Eu citesc in postarile tale un pic de invidie, asa mi se pare !

    P.S. Badea intr-adevar este un pic ciolanos in modul lui de exprimare, insa de asta si are succesul pe care il are (si sa fii sigur ca asta ii creeaza si succesul financiar, deci nu invers, cum ai tu impresia in toate postarile tale!!) … Invata odata ca un ziarist indignat devine un ziarist foarte bun (si nimeni nu poate fi in mod REAL indignat doar daca primeste bani, oricat ar fi incercat sa va mutileze moral patronii vostri de presa – ca sa fii ziarist bun iti TREBUIE talent, nu e suficient doar sa-ti incarce cardul) !!

    De asta si sper sa te lamuresti ca „cei mari” sunt INTR-ADEVAR „cei mari”, oricat de nesuferiti ti s-ar parea tie, sau altuia, aiurea-n tramvai, cum se spune !🙂 Daca n-ar fi asa de nesuferiti, nici n-ar mai fi ei insisi, atat de unici cum ii vedem toti din jur.

    Adevarul e ca „unde este minte multa, e si nebunie cat trebuie” (sa tii minte asta de la mine), deci oricine poate gresi, oricat ar fi de mare …

    Totusi, Badea cred ca n-ar fi scris ineptia aia imensa („zgarie-nori impresionabili” in Israel) pe care am citit-o pe blogul tau … LOL …

    • 22 Iunie 2011 8:36 am

      O sa vad daca am scris chiar asa („impresionabili”). M-ar surprinde sa fi facut o astfel de greseala… Dar, ma rog… Imi mai scapa si mie. cat despre invidie, te inseli (nu stiu daca esti tip sau tipa). Probabil ca esti prea indragsitit(a) de Mircea Badea sau de felul lui de a fi ca sa ii treci cu vederea mitocaniile. Si nu-i fac reclama. Asta e o tampenie. Comentez ce vreau. Dar de ce sunteti mai toti atat de lasi si nu va declinati identitatea?

  8. 10 Ianuarie 2013 9:48 am

    Are pe naiba! Se lauda degeaba.A platit amenda? Au pile si la CNA sefi! Dresajul ‘presa gurii’ este slab, sub mediocru as spune.Caracterul lui Badea e cu defecte majore si de aici si zambetul vopsit.Probabil pasarica pe care o frecventeaza sa aiba mai mult sange decat crede el!

    • 12 Ianuarie 2013 3:46 pm

      🙂😉

Lasă un răspuns

