Skip to content

Laura Codruta Kovesi si Marius Iacob, la Doha, Qatar

16 Martie 2011

Era sa uit! Cand am plecat spre Osaka, pe 14 martie, cu o cursa de linie Qatara Airways, pe cine am intalnit in avion? Dar aveti deja titlul!🙂 Prim procurorul Romaniei, Laura Codrtuta Kovesi si Mariua Iacob, reputatul procuror ciminalist. Pe marius Iacob il stiu, ca ziarist, de ani buni. Ca ziarist care s-a ocpuat intent de subiecte criminalistice am avut ocazai, de nenumarate ori,. sa apelez la Domnia sa. Super profesionist omula. Pe Laura Codruta Kovesi nu am avut ocazia sa o cunosc pana acum. Are viata grea, ca sa zic asa, in perioada asta, dar sper sa faca fatza la presiuni. Si sa vad si eu, ca cetatean simplu, finalizari, cel putin in cazurie, hayssam, SO Vantu, Necolaicuc, Nastase si celalti.😉 Dar sa revin. Cei dpoi aveau locuri la Bussines Class. M-am dus la ei, i-am salutat si ma gandeam sa-i intreb cand aterizam la Doha daca  zborul lor avea legatura cu Nicoklae piopa sau cu Hayssam. Debarceare lor a fost, insa, rapida si discreta, sub protectia evdienta a autoritatilor locale.

Chestia asta luati-o , asa , ca fapt divers!😉

PS: Posibil ca de la Doha, Qtara sa fi zburat amandoi spre Indonezia sau spre Siria. Hm? Ce ziceti?😉

13 comentarii leave one →
  1. 16 Martie 2011 8:37 pm

    Nu domnul procuror Iacob a găsit că asistenta de la maternitate este un pericol public?
    Nu înţeleg deloc de ce nu o schimbă preşedintele pe doamna Procuror General.
    Nu am văzut decât pevuşcă în inchisori.

    • 16 Martie 2011 8:40 pm

      Ne-ar trebui un tip ca procurorl ala din Sicilia care s-a pus cu Mafia… nu-mi vine acum in minte numele…

      • 16 Martie 2011 8:57 pm

        Mă bucur că suntem pe aceeaşi lungime de undă ! Cred că ne despart ceva fusuri orare.

      • 15 Ianuarie 2013 3:35 am

        Corrado Cattani.(Caracatita) sau Paolo Borsellino si colegul sau Giovanni Falcone.- magistrati italieni.

        • 16 Ianuarie 2013 9:53 pm

          Ceva de genul!😉🙂

    • 16 Martie 2011 9:05 pm

      Dar este evident, nu?🙂😉

  2. mona permalink
    17 Martie 2011 8:26 am

    Ce inseamna „ocazai”(vb. japoneza deja? Dar „omula”????:))))))))

    • 17 Martie 2011 11:17 am

      e un dialect japonez :)))

  3. GeorgeViorel Preda permalink
    17 Martie 2011 8:28 am

    Salut Cristi

    Esti inca in Japonia?

    • 17 Martie 2011 11:18 am

      da… sambata plec spre Tokyo

  4. mona permalink
    17 Martie 2011 1:41 pm

    Mai „ocazai” potoleste cu Tokyo!!! Sinucigasuleeeeeeeeeeee!!!! Eu stiu ca tu esti „nelinistit” si dornic de a te arunca in bataia pustii, iti admir curajul , acum insa nu te supara, dar duci totul la extrem. Radem , glumim , dar gata, daca te duci la Tokyo , te luam cu lopata. Inainte sa pleci acolo chiar gandeste-te la toti cei dragi tie de acasa despre care ai scris ca te-au rugat sa te intorci. Macar odata in viata nu fi egoist si pune in balanta si dorintele lor. Eu cred ca mai important este sa te intorci sanatos si sa te bucuri de ei decat sa iti hranesti orgoliul tau de jurnalist si de Leu ce esti.Din punctul meu de vedere( care este neimportant) decat sa vad poze de acolo facute de tine , prefer sa te stiu sanatos si sa avem ocazia sa stam iar la povesti ca alta data .

  5. Maxim Daniela permalink
    18 Martie 2011 7:50 am

    http://www.inainte.eu/2011/03/de-data-asta-n-a-mai-glumit-adio-poe/

  6. Maxim Daniela permalink
    19 Martie 2011 3:40 pm

    Masina care transporta sicriul cu corpul neinsufletit al celui care a fost Claudiu Poenaru – Poe a plecat din Bucuresti in urma cu cateva minute. Cei care i-au fost prieteni sau dusmani sunt asteptati la ora 18.00 la Biserica Sf. Gheorghe (Orizont) din Bacau, la capela careia va fi depus sicriul.(sursa CONTRASENS)

Lasă un răspuns

