Skip to content

Poliţia din Mamaia, în genunchi în faţa şmecherilor de la The Office

4 Septembrie 2011

Vineri noaptea, 2 spre 3 septembrie. Sunt cazat la Hotel Minerva, la doi paşi de Rex. În dreapta, cum ies pe alee, spre plajă, e La Cucaracha, club-discotecă, cum vreţi să-i spuneţi, în aer liber. Loc vechi. Bucuria taximetriştilor, mai ales în week-end. In stânga, noul The Office, amenajat într-un mare cort alb, de nuntă ţigănească. Ora 4.21, în the morning, ca să priceapă ceva şi străinii rătăciţi prin staţiune. Sunt trezit, deşi hotelul are termopane în dotare, iar eu, preventiv, dopuri antifonice în urechi, de bubuiturile boxelor. Un Boeing ar fi decolat din zonă, din punct de vedere sonor, neobservat. Iau telefonul şi sun la 112 să semnalez aspectul. Zgomotul insuportabil. Asta în timp ce mă echipam să ies afară din hotel. Mă instalez discret în faţa clubului şi, după vreo 25 de minute, fără să fi văzut vreun poliţist, constat că volumul muzicii e dat mai încet. Intre timp, însă, asist la o scenă hard. O fată, cu aspect de animatoare, iese ţipând şi alergând pe tocuri din club. „Aaa! Aaa!” În spatele ei, un chelios cu umeri larg, iuţeşte pasul. „Stai, fă! Futu-ţi morţii mă-tii!”. O ajunge din trei salturi de bizon şi îi înfige, răsunător, un pumn în coaste. Fata urlă de durere şi se se prăbuşeşte. În două secunde sar şi alţi indivizi şi problema se clasează brusc doar cu alte calde salutări de mamă din partea şmecherului agresor. A doua zi, pe scurt, vorbesc la telefon cu Bogdan Păduraru, de la Biroul de presă al IJP Constanţa. Omul, amabil. Se interesează la Poliţia Mamaia şi mă sună. „S-a încheiat un proces verbal şi a fost aplicată o sacnţiune contravenţională unei persoane. Nu ştiu cuantumul” „Şi fata bătută?”, întreb eu. „Nu a fost depusă nicio plângere”. „Şi clubul a fost amendat pentru gălăgia făcută după ora 1.00?” „Nu. Dar, probabil, li s-a spus să dea muzica mai încet”. Mă rog. Duminică dimineaţa, 4 septembrie, ora 5.00. Oglinda vibrează în perete. Afară, câinii urlă la lună, iar valuri par mai nervoase ca oricând. În The Office e iureş mare. Dar mare rău! „Ia să vedem cum reacţionează Poliţia, îmi zic”. Sun, din nou, la 112. Trec de „prima mână” (fetele care preiau primul apel şi care mai mult încurcă decât ajută) şi mi se face legătura cu Poliţia Constanţa. „Da, vă ascult”, aud o voce metalic-cleioasă. „Păi sunt cutare, am făcut aceaşi sesizare noaptea trecută, din câte ştiu nu s-a luat nicio măsură faşă de clubul respectiv”. „De unde ştiţi?”, se răsteşte poliţistul. Îi spun de unde şi îi mai zic că vreau să ştiu dacă interesul şmecherilor, al animatoarelor şi clienţilor din Office a mai tare decât Poliţia şi Legea. „Păi întrebaţi-i pe cei din Mamaia”, îmi răspunde ofuscat poliţistul şi îmi închide telefonul. Discuţia a avut loc la ora 5,06. Ies în faţa clubului şi mă insinuez printre cei care ieşiseră la aer. La 5.38 îşi fac apariţia trei poliţişti. În uniformă. Se bagă în vorbe cu gorilele de la intare. Stau ce stau, după care se retrag în maşina de poliţie (MAI 28557), trasă lângă Rex. La 6.00 revin în club. Intre timp muzica răsuna la fel de tare, asurzitor, ca înainte de apelul meu la 112. Poliţiştii mai stau încă cinci minute, după care pleacă. Cu tot cu maşină. S-au acoperit! Au întocmit raportul! Muzica rămâne, însă, la fel de tare. FOARTE TARE! Zăbovesc în faţa clubului. Lângă Office sunt trei hoteluri (exceptând Rex, nelocuit). Minerva, Mercur şi Modern. Impreună, vreo 400 de camere. O mie, cel puţin, de turişti. Rând pe rând, în grupuri sau solitari ori solitare, ies consumatorii din club. A fost, pentru ei, o altă noapte glorioasă. Pentru unii, cu finalizare. Unele din animatoarele clubului sunt cazate în „Vila părăsită” (aşa scrie pe ea), care face parte din complexul Minerva-Mercur. Una din ele, în fund, pe bordură, schimbându-şi „toacele” cu nişte balerini, se plânge celorlalte. „Fată, iau 800 de mii pe noapte. 300 i-am dat pe ciorapi, 300 pe taxi, ca să mă ducă acasă. Cu ce rămân?” „Asta, când nu te fuţi”, i-o taie scurt o alta. Altele, animatoare oficiale sau independente, ca să spun aşa, merg la combinaţii în alte locuri. La şapte şi un sfert in the morning (asta e pentru străinii făcuţi pulbere în acea noapte), muzica (TARE! Foarte TARE!) din Office Mamaia, se stinge. Probabil, singură. Iese din club şi vomită în primul boschet care îi iese în cale. Apoi, clătinându-se pe propriile-i picioare tremurânde, face un pipi lung. Pe Lege, în general. Pentru liniştea şi siguranţa Dumneavoastră.

PS: Am vorbit cu mai mulţi turişti cazaţi în apropiere de Office. Toţi mi-au spus că nu au putut să doarmă din cauza gălăgieie din club. Sunt curios, chit că s-au făcut plângeri sau nu, de câte ori a fost amendat vreunul din cluburile din Mamaia ( ca să nu vorbesc doar de Office) pentru gălăgia excesivp produsă după ora unu noaptea. Pe pariu că niciodată.

7 comentarii leave one →
  1. 4 Septembrie 2011 9:09 pm

    politisti?:))cine stie ce mafie era pe acolo si politistilor le era frica…

    • 4 Septembrie 2011 10:00 pm

      Asta e clar! Las’ ca-i intarat eu!🙂

  2. marianpreo permalink
    5 Octombrie 2011 12:34 pm

    Atat timp cat Mazare este rege … Doar Mamaia (Ibitza de Romania) , este sub „protectia” lui.

    • 6 Octombrie 2011 6:34 am

      Logic! Poilitistii tremura in fata lui!😉
      Multumesc pentru vizita!🙂

  3. marian bucuresti permalink
    24 Octombrie 2011 11:00 pm

    esti un bou ma cu postarea ta clubul e club e cel mai tare din tara te ai gasit u un pisat sa dai cacaruri dinastea pe net rusineeeee!!!!!!!!

    • Inspector Marius permalink
      30 August 2013 2:17 am

      @marian bucuresti, esti un cocalar prostovan, pe baza caruia a crescut ‘imperiul’ de proxeneti condus de Mazare. Mai deschide o carte. Salutari din Constanta.

  4. marian bucuresti permalink
    24 Octombrie 2011 11:10 pm

    imi cer scuze pt postarea de mai sus nu este a mea e a uni prieten de al meu care in momentul acesta este in stare avansata de ebrietate!!!lasata de pe contul meu!mii de scuze inca o data

Lasă un răspuns

