Skip to content

Update: AL CAPONE, cățelul, își va pierde un picior.

7 Octombrie 2011

Catelul operat duminica va ramane schiop. Din pacate, piciorul s-a necrozat, si nu mai poate fi salvat. Daca cel care l-a lovit cu masina l-ar fi dus imediat la veterinar, nu s-ar fi intamplat asta, pentru ca nu s-ar fi infectat. Am luat catelul de la pensiunea din Voluntari si l-am adus la SOS Vet – http://www.sosvet.ro . La noapte, va primi antibiotice intravenos, iar maine dimineata il transportam la …clinica Tara’s Vet – http://www.taras.ro, unde medicii ii vor taia piciorul. Este foarte trist, dar este singura solutie care ii mai poate salva viata.

Desi a trecut o saptamana de cand l-am salvat din strada si a fost operat, pana acum nu am primit niciun semn de la nimeni, desi am postat mai multe anunturi pentru adoptie.

  Catelul a fost botezat AL CAPONE. Va fi un catel schiop, ceea ce, din pacate, ii reduce sansele de a fi adoptat. In Germania, un catel in 3 picioare ar urca, din contra, pe primele locuri in lista de adoptii.

  Oricum, daca supravietuieste, mentin oferta de a asigura celui care vrea sa il adopte pe AL CAPONE, medicamentele si mancarea pentru o luna de zile. E nevoie doar de o curte unde sa stea sa se refaca, pe care eu nu o am. Apoi ar putea fi lasat din nou pe strada, asta in cazul cel mai rau.

  Dati un semn, oameni buni, si ajutati-ma sa ajut acest catel. Daca aveti curte, luati-l pentru o luna. Are nevoie de 1mp  sub o streasina, unde sa nu il ploua. Doar de atat e nevoie!

Vezi intreaga poveste aici: https://cristianbotez.wordpress.com/?p=1427&preview=trueSee More

Revin cu vesti maine, dupa operatie.

2 comentarii leave one →
  1. 7 Octombrie 2011 7:32 pm

    Stau la bloc. Am un motan. Poate are cineva suflet bun.

    • 8 Octombrie 2011 11:59 pm

      Suflet bun si spatiu!🙂🙂

Lasă un răspuns

