Skip to content

Lunetist în Năvodari, complexul Summerland.

17 Iulie 2013

Lunetist în Năvodari, complexul Summerland.

Text şi fotografii:  Cristian BotezDSC_0234DSC_0235DSC_0233DSC_0236

17 iulie 2013.

Stau eu liniştit la o terasă din complexul Summerland (Năvodari, capătul de Sud ), la o bere, când .cunoşteţi senzaţia!- mă simt privit. Şi ce privire am simţit! Ridic ochii şi văd într-un balcon de la ultimul etaj (al cincilea) de la un bloc de vizavi de mine, uşor dreapta, doi indivizi care mă fixau. Unul din ei chiar cu carabină cu lunetă! Mă uit senin la el, preţ de două secunde, şi lasă arma jos. „OK,!”, îmi zic, nicio problemă. A început războiul, s-a deschis sezonul de vânătoare sau cei doi sunt doi psihopaţi, ucigaşi în serie. Îmi văd de bere mai departe dar iau NIKON-ul în mână. Şi dă-i cadru după cadru. Pe de altă parte, nici ăla cu puşca nu se lasă! Ţinteşte şi trage ca nebunul în toate părţile. La un moment dat, grasul de lângă el, unul cu alură de gherţoi, scoate un pistol de la spate şi trage şi el rapid vreo patru focuri. Ete aşa de-al dracu’ !

Eu, ca să-i agit puţin, ce fac? Activez bliţul şi le bag, aşa, de la distanţă, două flash-uri în ochi. Tipii se uită la mine, schimbă o privire  şi o şterg în cameră.

Aşadar! Am fotografii, ştiu blocul, ştiu de unde trăgeau (nu contează cu ce), DAR nu sun la 112! Anul trecut , în Mamaia, când am făcut asta pe un caz cu nişte focuri mari de artificii, agentul sosit la faţa locului mi-a dat amendă pentru “apelarea nejustificată a Serviciului de Urgenţă”! Bine, acum sunt în plin process cu el, la Tribunalul Constanţa!

DECI mă rezum să fac publică această întâmplare şi dacă cei de la Poliţia Năvodari sau IJP Constanţa, cărora  le trimit linkul, vor considera de cuviinţă să se intereseze de situaţie, le stau la dispoziţie.

5 comentarii leave one →
  1. Marius permalink
    27 Noiembrie 2013 2:25 pm

    Interesant! Ce-au mai zis cei de la Poliţia Năvodari?

    • 28 Noiembrie 2013 2:13 pm

      I-a durut la bască! 😉 🙂

  2. 9 Februarie 2014 1:02 am

    e o arma de airsoft(cred ca pe gaz)…daca erai la o distanta de peste 100 de metri erai in siguranta.. 100 de metri au „range” cele performante.

    • 26 Mai 2014 11:17 am

      Gestul conta… Si erau , oricum, mai putin de 100 metri 😉 🙂

  3. melc roman permalink
    21 Iulie 2015 3:25 pm

    si daca e o arma de airsoft ce? oricine poate iesi cu o arma pe strada si poate sa traga in orice doreste? chiar daca e airsoft? nu stiam ca la noi in Romania s-a reinventat vestul salbatic si in domeniul asta…

Lasă un răspuns

