Skip to content

Am câştigat procesul cu Poliţia Mamaia!

30 Iulie 2013

Am câştigat procesul cu Poliţia Mamaia! Judecătoria Constanţa a anulat amenda pe care o primisem anul trecut pentru „apelare nejustificată a serviciului de urgenţă”! https://cristianbotez.wordpress.com/2012/08/26/am-fost-amendat-de-politia-mamaia-pentru-ca-am-sunat-la-112-smecherii-din-statiune-pot-sta-linistiti-politia-are-grija-de-ei/

Meritele aparţin Avocatului Cornelia Drăghici, Baroul Bucureşti, colaboratoare a Cabinetului de Avocaţi Niculescu-Gorpin , din Bucureşti. Muluţmesc, Cornelia!!!🙂

În fotografie (făcută de mine, anul trecut), agentul Nicolae Luca (era detaşat din Deva)

Fusesem amendat cu 300 Lei şi acum sunt obligaţi EI să-mi plătească 1100 Lei(cheltuielei de judecată, drumurile Bucureşti-Constanţa)!

agentul-luca

One Comment leave one →
  1. 21 Martie 2014 3:26 am

    Bravo Botez ! Cai plina tara de „militieni” cu 2 clase🙂 …hm, pa tine teo gasit in 5 min, da avionul in Apuseni le’o trebuit un secol !

Lasă un răspuns

