Skip to content

Vei da seamă, Victor Viorel Ponta!

4 Noiembrie 2014

Victor Viorel Ponta! Probabil, din mare nefericire pentru această țară, vei ajunge președinte!
Victor Viorel Ponta, vei ajunge președinte pe umerii hoților, ignoranților și inculților, cu ajutorul Mafiei și sprijinul comuniștilor din afara țării!
Dar nu uita, Victor Viorel Ponta!
Odată ajuns președinte, odată ce vei începe, și nu am nici cea mai mică îndoială că o vei face, să dai frâu liber total aroganței și disprețului tău față de Lege, față de interesele reale ale acestui popor, ale țării, ale României, ATUNCI vei afla ce înseamnă STRADA!
Ține cont, Victor Viorel Ponta! Noi, cei care am ieșit în stradă în Decembrie 1989, ÎNAINTE de 22 decembrie, să fie clar!!!, noi, GOLANII din Piața Universității, Sfânta zonă liberă de neocomunism a țării, NOI, toți aceia, nu am îngenunchiat NICIODATĂ!
Ne vei cunoaște, ATUNCI, Victor Viorel Ponta! Și vei da seamă!
Fotografie, Decembrie 1989: Cristian Botez

2 comentarii leave one →
  1. miki permalink
    18 Noiembrie 2014 2:03 pm

    Dle Botez, pe 16.11 a fost ziua mea de nastere. De cand am vazut data alegerilor, mi-am setat creierul sa refuze alt rezultat decat Iohannis. Am iesit pe strada inainte de a vedea rezultatul, dar anuland in continuare varianta Ponta. Toti ai mei (anti Ponta) incercau sa ma fereasca de dezamagire, dar am fost singura convinsa de pierderea lui Ponta. Ma bucur ca de ziua mea am primit un Presedinte! Inainte de a pleca de acasa, ai mei au zis „dar iti dai seama ca iese Ponta, nu? ” , asa cum vorbesti cu cineva in plina psihoza sau suferind de delirium tremens. Raspuns:” De ziua mea, singurul cadou este sa fie Iohannis presedinte.”

    • 24 Februarie 2015 4:43 pm

      Ma bucur alături de tine! 🙂

Lasă un răspuns

