Skip to content

Bar/Pub Primus. Interzis fotografiatul!

7 August 2015

Am intrat, ieri, la Primus, str. George Enescu nr. 3 (cred că a treia oară în viață), să beau o bere. Nu aveau Stella, mi-am luat un Carlsberg (nu-mi place!). Barul, gol. La o singură masă, un tip, gen ”sunt supărat”. La o altă masă, afară, un sculptor Ion Cotuț, cred (azi are vernisaj la Simeze), pulbere. Ii fac niște poze (stăteam pe ”cal”, la bar). Geamul mi-a furat sharful. Contemplu interiorul. Zic ”îmi place”. Îl rog pe barman (”mă cheamă Ionuț”) să-mi facă o poză cu aparatul meu. Când să iasă de după tejghea, îl oprește o chelneriță, care îl ia la rost (în șoaptă). Că nu e voie să se facă poze în bar. Eu râd cu poftă. ”E prima oară când aud așa ceva!”, zic. Îl sună pe manager. Ionuț, barmanul: ”Îmi pare rău. Nu puteți face poze!” ”De ce?”, întreb. ”Nu știu. Poate furați idei!”. Am râs cu muci! wink emoticon
În fotografii, sculptorul beat (unsharf), exteriorul barului, iar în a treia, o poză luată de pe net fix cu locul unde mi-aș fi dorit fotografia! grin emoticon
Foto, ieri: Cristian Botez
DSC_4595 DSC_4598 Primus

No comments yet

Lasă un răspuns

