Skip to content

Instantaneele zilei de 8 August. Bucureștiul meu iubit!

8 August 2015

Postez zilnic, pe Facebook,fotografii pe care le fac prin București, în lungile mele plimbări (20-25 de kilometri, pe jos, zilnic). Le grupez sub un titlu care îmi place mult: ”Bucureștiul meu iubit. Cu bune cu rele”. Oameni, portrete, în mișcare, stări, sentimente, tristeți, zâmbete, gesturi, case, balcoane cu flori sau fără, ferestre diverse, animale, scene de viață, peisaje, cerul, soarele, norii, luna…Am mii de astfel de fotografii… Voi face o selecție și voi scoate un album… Sper să găsesc resursele… De azi le voi posta și pe BLOG (spațiu pe care  l-am cam neglijat). Sper să placă, să trezească reacții, sentimente, zâmbete sau, când e cazul, revolte. Pentru București, pentru oameni, pentru noi, pentru orice care ne-ar putea face viața mai frumoasă!🙂

Instantaneele zilei, 8 August! Bucureștiul meu iubit!
Cerșetori, o iguana scoasă la plimbare. homleși, nuntă la Biserica Italiană, un credincios închinându-se eroilor Revoluției uciși la Sala Dalles (cărându-și apoi, într-o valiză, poate tot trecutul său și de doi lei speranță), motocicliști(polițist, cuplu,) fată cu flori în coșul bicicletei, windows reflections, o fată trecând pe la fântâna de la Universitate, copii-butaforie (strada Franklin) … Viață!
Frânturi de viață în București… Nu e frumoasă viața? Cu bune, cu rele…
Vă iubesc! smile emoticon
Fotografii: Cristian BotezDSC_4665 DSC_4673 DSC_4681 DSC_4694 DSC_4702 DSC_4704 DSC_4707 DSC_4710 DSC_4735 DSC_4738 DSC_4750 DSC_4468

No comments yet

Lasă un răspuns

